Ja, hun har bare gjort det den ene gangen her...så jeg antar det egentlig ikke var meningen å bite så hardt...
Å til alle dere som er bekymret for at hun er alene rotte, så skal jeg faktisk kjøpe ei venninne til henne altså. Det er bare det at jeg ikke helt har funnet en dyrebutikk jeg vil kjøpe av enda...en plass var rotte bebisene kjempe ville, hadde sikkert aldri blitt tatt i engang..å en annen plass hadde de spon i buret, mens det samtidlig hang en info lapp om rotter over buret om at rotter ikke skulle ha spon i buret

Så jeg venter egentlig bare på at butikken jeg kjøpte henne fra skal få inn et nytt kull med rotte bebiser...de kommer fra en seriøs oppdretter som ikke bare avler å avler....rottene er vant til å bli håndtert...rotta mi ble tam med en gang! Så vil kjøpe av de igjenn....med mindre det er noen som vet av folk som driver med oppdrett hjemme i trøndelag?
Men bare så det er sagt så har hun det bra til å være alenerotte etter forholdene. Hun er frisk og rask...kommer ut av buret for å springe å leke...og hun er skikkelig mamma dalt...