temme?
Moderator: Moderatorer
temme?
jeg har en horotte som jeg snart har hatt i en måned... når jeg fikk ho var ho ca 2måner gammal... og jeg syns ikke ho har blitt like tam som den forrige jeg hadde.... ho vil lissom ikke kose så mye... også vil ho bare være under klærna mine eller i hetta... ho vil aldri sitte på skuldra mi, da krabber ho kjempefort inn i gensern... jeg har fått ho "stueren" dvs at ho ikke driter eller pisser på meg... men jeg syns det er litt dumt at ho ikke vil kose med meg... skal jeg bare kose masse med ho å ikke la ho gjemme seg? eller har noen noen goe tips?
vet ikke om jeg kan ha en til.... fordi jeg har ho lissom med meg overalt... går ikke no sted uten...(bortsettfra på jobb og skole... ho er jo ikke velkommen av helseirektoratet på kjøkkenet ;P ) og hvis jeg da sku ha en til ville det blitt litt mye lisssom... håpa at ho skulle bli sånn som det forrige... tror han følte at jeg var flokken hans...
jeg tror at ho har tillit til MEG men ho er redd for andre.... ho gjemmer seg med en gang det kommer lyder å sånn.... hvis ho løper i soffaen eller på bordet så kommer ho løpende å forsvinner inn i gensern min med en gang noen kommer.....
jeg tror at ho har tillit til MEG men ho er redd for andre.... ho gjemmer seg med en gang det kommer lyder å sånn.... hvis ho løper i soffaen eller på bordet så kommer ho løpende å forsvinner inn i gensern min med en gang noen kommer.....
-
- Alfatryne
Mennesker kan aldri erstatte en rottevenn. De er ekstremt sosiale dyr og den burde ha noen å være sammen med mens du er på jobb og skole.tror han følte at jeg var flokken hans...
Rotta er fremdeles ung, men mest sannsynlig vil den roe seg litt mer ned da den er ferdig med ungdomstiden sin, da kanskje den har tid til kos. 2 av guttene mine hadde jeg i flere måneder før de faktisk hadde tid til å kose, alt måtte utforskes og alt var mer spennende enn å bli klødd på. Men når de ble ferdig med å være ungdom ble de til koseklumper