MYE piping

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
sun_rise

MYE piping

Post by sun_rise »

Nå har vi prøvd i over 1 måned nesten å prøve å få gutta å tolerere hverandre, men til men ingen nytte.... :(
Odin er størst men fremdeles den mest tolerangeste av de to, Loke er skrikeren... uff, har vondt i hodet jeg nå.... :roll:
Hver gang odin vil lukte litt på loke blir det skrik, så går odin.
Hva skal jeg gjøre???? :hm:

Fint_Lite
Tisser i køyene
Posts: 613
Joined: 04 Oct 2005, 23:07
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Fint_Lite »

jeg hadde en rotte i flokken (jente) hun skriker og piper for ingenting...og da er det ei som bare må erte henne enda mere,så klart! Har roet seg endel nå med tiden.som jeg har forstått er none rottere mere pipete enn andre
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

sun_rise

Post by sun_rise »

He he, tror Loke er en sånn "reddforalt" type. ikke flink med reinsligheten heller, må nok en tur til dyrelegen snart ja....

Fleur

Post by Fleur »

De er veldig forskjellige disse rottene, ja! :lol:
Har vært rotteier siden lørdag - men dem er jo morsomme og :geek:

Dumbo-fan90
Sover i do
Posts: 253
Joined: 25 Oct 2004, 16:54
Location: Asker
Contact:

Post by Dumbo-fan90 »

sun_rise wrote:He he, tror Loke er en sånn "reddforalt" type. ikke flink med reinsligheten heller, må nok en tur til dyrelegen snart ja....
Må du til dyrlegen fordi han er redd? Det tror jeg hjelper lite altså :lol:
Mvh Ida&rottene

sun_rise

Post by sun_rise »

hehe, nei ikke fodi han er redd.... det jeg mente var at jeg skulle sjekke hvordan han hadde det. om han var syk og osv :konge:

LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Post by LILO »

Hei! Jeg har en huskygutt som ikke ville ha noe med noen andre gutter å gjøre, så han var alene i flere mndr. Men jeg gav meg ikke(selv om jeg innerst inne hadde gitt opp håpet). Fortsatte å la han treffe de andre utenfor buret, og til slutt gikk det bra! To av de andre guttene hylte bare de så han, men nå sover de oppå hverandre og er kjempegode venner. Huskyen bor nå sammen med 7 andre hanner, og alle går enormt godt sammen, så det kan ta tid, og masse viljestyrke fra din side, men gi ikke opp håpet, det kan ordne seg til slutt! Lykke til!!

Locked