Ratchet møtte gjengen! :)

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Ratchet møtte gjengen! :)

Post by Hoyst_87 »

I går fikk Ratchet møte jentegjengen for første gang. Jeg var i Bergen og hentet henne på lørdag, jeg passer henne for Masja her på forumet.

Hun fikk først møte Kija, minstejenta.. Det gikk kjempeflott, litt snusing, og så lek.. Så slapp jeg inn Askepott og Drucilla, de to jentene mine på samme alder som Ratchet(1,5år).. Gikk kjempeflott, Ratchet viste med en gang at hun er sjef over Askepott, men med Drucilla er jeg litt mer usikker på hvem som er sjef av de to.

Så gikk jeg og hentet resten, Maji, Neñe og Deana, og de to svarte søstrene til Kija; Amana og Mitanni som jeg passer for øyeblikket..

Ratchet var rett og slett overlykkelig, hun satt rett opp og ned på gulvet og lagde koselyder. :D

Hun sto i natt på badet sammen med Kija, Askepott og Drucilla, der de fikk gå løse.. :) Om morgenen fant jeg bare to rotter, Askepott og Drucilla, mens Kija og Ratchet var borte.. De hadde klatret oppi skittentøyskurven og lå begravet dyypt nede under masse klær og sov sammen i en haug.. :D

I dag hadde hun en liten konfrontasjon med Deana, men Ratchet gikk seirende ut av den, uten en skramme.. :) Deana bare prøver seg, hehe..

Ratchet er en herlig rotte, hun er noe av det tryggeste og tammeste jeg har sett.. :) Første dagen jeg hadde henne, ga hun meg et kyss på munnen, og vasket hendene til lillesøsteren min.. Helt herlig rotte.. :D

Så, jeg er ikke overrasket over at hun går så godt sammen med de andre. :)

Vasket hele buret i dag, rør og hyller og alt, og satte jentene sammen i buret.. De koser seg MAX, og etterpå skal jeg lage hengekøye til dem. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Masja

Post by Masja »

Næmenn! Det er jo Ratcheten min jo! Så gøy å høre mer om hvordan det har gått med henne og resten av rottegjengen. Det er jo flott at alt har gått så fint. Dette var artig :D .

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

Hehe.. Hun koser seg max, virker det som! :) Jeg må rett og slett takke for at jeg får lov å passe henne jeg altså, hun er SÅ herlig.. :) DEN koserotta! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Masja

Post by Masja »

:lol: Ingen årsak. Ser ut til at hun stortrives, og det er det viktigste for meg. Det var så trist å se henne helt alene i buret.

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

:) Ja, jeg tror hun har det bra nå. :) Fikk kattemelk i går, og kokt egg på onsdag, jentene var helt gærne på det egget.. :)

Men ser ut som hun fungerer fint med de andre. :)

Så får du bare si ifra når du føler deg klar til å ha rotter igjen vettu! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Locked