Prosjekt introdusering - Avklart.

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Lillenill

Prosjekt introdusering - Avklart.

Post by Lillenill »

I går fikk Vesla'n min nye venninner, siden hun har vært alene i en uke nesten.......

Da vi kom hjem med venninnene, fikk de komme ut litt, føre vi introduserte de for Vesla........

Introduseringen foregikk på soverommet, der det ikke er rotte-lukter, og ingen hadde vært før........

Tok med hansker i tilfelle-rottefelle.............
Men hva skjedde??
Litt snus-og slikking i rumper, og tvangsprøve parring.......
Og litt tvangsvasking på melis... Vesla tvangsvasktet melis, eller prøvde i allefall...... Så det kom noen pip-pip.......
Men søtt å se på.......
Vesla var så overlykkelig at hun laget koselyder til de grader........
Fikk nesten tårer i øyna da jeg så på......

Satt de først i vært sitt bur, for jeg skulle skifte på alle burene, inkludert gutta sitt.......

Men Vesla ble så deppa da hun måtte stå alene igjen, så jeg satt henne rett og slett sammen med de andre jentene.......
Gikk så fint atte.... Litt tvangsvasking/leking, og pip-pip.....
Ikke noen fight der.........

Så vasket jeg hele buret de skulle være i, sammen - Og brukte ett middel som fjerner vind lukt og lukt generelt.........
Og vakset lekene......
Og huset......

Nykomlingene fikk lov til å komme inn dit først og gjøre seg kjent, og deretter Vesla...........

Det gikk også veldig flott, hadde noen klumper i magen med en gang - Men siden Vesla var så overlykkelig, og happy.. Så gikk alt bra..........

De fikk komme ut etterhvert, en tur - Da vesla har begynt å bli en kriminell - Åpnebur forbryter.......
Og dermed kom de andre ut.......

Men utover kvelden, ble det tvangsparring til de grader, nesten som en voldtektsforbryter - Men Kiara bare lå langflat........
Og Kiara og Vesla drakk fra drikkeflaska sammen, og så søtt å se på.....
Og de spiser veldig godt alle sammen............

Men så var det rangordningen som begynte - Endte med litt oppblåst pels, og litt pip-pip - Men ikke krangling med andre ord.........
Melis vil tydligvis være sjefen, og gir seg ikke og setter Vesla på plass, noe Vesla syns er gøy - Og mobber enda mer........

Men utpå kvelden, så la melis seg ved siden av vesla på den øverste etasjon, og tvangsvasket Vesla......
Pip-pip fra Vesla, men så søtt å se på........

Idag så hadde de visst fresa til hverandre, Kiara og Vesla - Og hadde oppblåst pels...........
Men jeg sov, så samboeren hadde observert......
Men Vesla tapte ovenfor Kiara......
Det er ikke sår, ingen slåssing - Kun litt diskusjon om rangordningen......
Men de er så gode venner generelt, at jeg er overrasket over hvor fort det gikk.......... Brukte vel ca en og en halv time på dette, og så var det gjort........ Jentene er meget glade og fornøyde - Men rangordningen får de finne ut av selv, uten at vi blander oss inn...

Så er veldig fornøyd med dette, og ville skryte litt da jeg er stolt mamma.........

Ps: Har tre bur, og jentene sto i karanteneburet som vi bruker det til. Da alle burene ble skiftet på, mens gutta fløy på sofaen.......

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Så fint det gikk bra :thu:

Har vært en del tvangsparing her også.. både blant jentene og guttene :P hehe...
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Lillenill

Post by Lillenill »

Ailani wrote:Så fint det gikk bra :thu:

Har vært en del tvangsparing her også.. både blant jentene og guttene :P hehe...
Hehe... Litt morsomt å se på tvangsparring egentlig.....
Ser ut som er skikkelig kriminelle voldtektsforbrytere, som er nødne..........
:geek:

Locked