Nok en solskinnshistorie:)

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Zilver

Nok en solskinnshistorie:)

Post by Zilver »

Henta mine to små på toget fra trøndelag til Stavanger, og nå etter halvannen dag er det bare fryd og gammen.

Silver og Luna var veldig ivrige på toget når reisekassen med de små sto ved siden av, men de fikk pent vente litt på hilsingen.

Tok litt av det våte avispapiret til de to store, og gned de to små med det. Og Simsalabim, der var Luna helt panisk etter å komme å hilse på dem. Hu klemte seg så kjapt gjennom sprinklene på det store buret at jeg såvidt rakk å få det med meg, og vips der satt hun på sofaen med småtassene og vaska av hjertens lyst.

Silver er for tykk til å kunne gjøre det samme, så hu venta bare til jeg slapp henne løs, og gjorde mer eller mindre det samme.

De små terroriserer Luna litt nå og da, liksom bare for å si "tittei, her kommer jeg" og har av og til fått et lite spark i trynet. Men det ser ut til å være i all vennskapelighet. Selene elsker Luna, og det virker som Adriane har tatt Silver til seg som ny mamma eller noe, for hun lager mange små nusselige pip-pip lyder hver gang hun går forbi. Og er snar til å trøkke trynet under henne og ligge der å kose.

Men, også de to små spaserer elegant gjennom sprinklene, så for øyeblikket insisterer Luna på å være hos de små, mens Silver syns det er like greit å få lov å rydde buret og bli kvitt alt avispapir og slikt før hun rusler inn i "barneburet" på en visitt.. Må muligens bytte bur tror jeg...*sukk*

Merkelige vesner, men jeg er glad alt har gått så knirkefritt med introduseringen..

Rikke
Bygger bol
Posts: 451
Joined: 04 Jul 2005, 21:10
Location: Oslo

Post by Rikke »

:bravo: :bravo:
Så bra å høre at det gikk så fint.
Elsker solskinshistorier.
Lykke til vidre med barna :leftrat:
Hilsen Rikke Karine

Zilver

Post by Zilver »

Hehe, takker. tror jeg trenger det. Det er full turbo for alle penga hjemme nå :lol:

Trybern

Post by Trybern »

:O kult

Dette er innlegg 40000 i hele forumet:)

Locked