Skal jeg selge?

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
May B. Magndal

Skal jeg selge?

Post by May B. Magndal »

Skal selge en av mine bebiser til en som har to hunnsøsken på ca. ett år. De virker seriøse, og henter ungen på en fredag for å bruke helgen til intro. Jeg er litt usikker på om dette går bra, og lurer på andres erfaring med dette, slik at jeg kan gi dem gode råd for introen!?! Jeg har tipset om en nøytral plass først, og at de skal vaske buret sitt godt, og gjerne ha et ekstra for sikkerhets skyld.. :? :rottehode:

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

hvis du bruker søkefuksjonen så finner du sikkert noen gode svar! ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

May B. Magndal

Post by May B. Magndal »

Har sett igjennom de aller fleste innleggene under temaet introduksjon, men ikke funnet noen som har akkurat den erfaringen eller noe svar..

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Står en del om å introduserer nye rotter til hverandre ;) Er ikke alltid alderen har så mye å si.. Er nesten bare å prøve å sette dem sammen på et nøytralt sted. Kanskje et sted som er ukjent for dem. Man må regne med det blir litt slossing i begynnelsen men det er normalt. Så lenge det ikke blir blod eller du ser at rottene blir veldig skremt. Da kan det være lurt å vente noen dager for å prøve igjen..

Lykke til :thu:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

May B. Magndal

Post by May B. Magndal »

Takker, da var det som jeg trodde, og kommer til å oppfordre kjøperene om. Kommer uansett til å sende med de en del fakta på dette punktet som jeg skriver ut fra nett. :thu:

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Det er bra du gjør det :thu:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Himi-Zoo
Hamstrer mat
Posts: 398
Joined: 30 Sep 2005, 00:49

Post by Himi-Zoo »

Jenter er som regel de letteste og sette sammens med andre jenter også, så det er store muligheter for at dette går bra ;)

Locked