Nå er de to!

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

kriztin

Post by kriztin »

Melody wrote:Åh? Emidarja fikk jo beskjed da hun var der om at de syntes 4 uker gamle rotteunger var litt for gammelt å ta inn til butikken... Dessuten var ikke den artikkelen om henne i Adresseavisen positiv lesning...

Men akkurat butikken skal jeg ikke uttale meg om, for jeg har ikke vært der...
Hæ? Hvilken artikkel?? 4 uker for gammel.. det var ganske drøyt.. Var det i Adressa?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Ja, artikkelen stod i Adressa (på nett). Jeg har ikke lenger linken, men det er mulig den fortsatt er på nett. Det stod masse skryt om hvor mange dyr hun hadde og at man ikke trenger plass for å ha hest.... Det ble bare for dumt...
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

kriztin

Post by kriztin »

Melody wrote:Ja, artikkelen stod i Adressa (på nett). Jeg har ikke lenger linken, men det er mulig den fortsatt er på nett. Det stod masse skryt om hvor mange dyr hun hadde og at man ikke trenger plass for å ha hest.... Det ble bare for dumt...
http://www.adressa.no/sortrondelag/arti ... eID=488952

Virker som om hesten kun får større plass når de stikker av på sommerbeite, hvis jeg oppfatta riktig... Det var veldig mange dyr da.. Rotta min Nosferottu ble kjøpt sammen med Tanuki hos dem, Nosferottu var veldig redd og beit oss en 6-7 ganger..

KK

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Vel, hun kan umulig ha tid til alle de dyrene. Og jeg har snakket med henne flere ganger om rotter og andre smågnagere - hun har ikke peiling. Og hun driter i om dyrene er for unge ved salg, bare de er søte så! :evil: Jeg kommer ikke til sponse den butikken!!!
Mvh Ida S. Eggen

kriztin

Post by kriztin »

Emidarja wrote:Vel, hun kan umulig ha tid til alle de dyrene. Og jeg har snakket med henne flere ganger om rotter og andre smågnagere - hun har ikke peiling. Og hun driter i om dyrene er for unge ved salg, bare de er søte så! :evil: Jeg kommer ikke til sponse den butikken!!!
Ikke jeg heller... Aldri mer! går det ikke an å "anmelde" slike folk noe sted, til mattilsynet kanskje?


KK

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

kriztin wrote:går det ikke an å "anmelde" slike folk noe sted, til mattilsynet kanskje?
Det hadde muligens gått an å "anmelde" til dyrevernet, men det finnes jo mange butikker som er oppe og går som gjør MYE VERRE ting enn å selge rotteunger på 3 uker...

Blant annet den over gata for City Syd.... *grøsse*
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

kriztin

Post by kriztin »

Melody wrote:
kriztin wrote:går det ikke an å "anmelde" slike folk noe sted, til mattilsynet kanskje?
Det hadde muligens gått an å "anmelde" til dyrevernet, men det finnes jo mange butikker som er oppe og går som gjør MYE VERRE ting enn å selge rotteunger på 3 uker...

Blant annet den over gata for City Syd.... *grøsse*
HVA? Hva gjør de?
Jeg har søkt på jobb der til høsten.. :evil:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Hehe, DET får vi ta privat....
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked