Lille Snøhvit

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Cavum&absentia

Lille Snøhvit

Post by Cavum&absentia »

I dag hentet jeg lille Snøhvit på Dyrego Zoo på Oslo City. Rikke ringte og fortalte om henne. Jeg falt for henne med en gang, og da jeg så henne var det ingen tvil om at jeg måtte ta med henne hjem. Hun var prikk lik vår avdøde Ariel, så det er så herlig å få henne hjem :)

Var litt skeptisk til Embla ang introduskjonen, men det gikk smertefritt.
Det er litt piping og snusing, men går bra! Er det noe man kan gjøre slik at ting går virkelig dårlig? Eller går det som regel bra? Hørt mye om å vaske buret nøytralt først osv..

Cavum

Post by Cavum »

Gleder meg til å komme hjem å se henne!!! :bravo:

rottegal
Alfatryne
Posts: 1352
Joined: 10 Mar 2006, 09:01

Post by rottegal »

Grattis! :bravo:
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Rikke
Bygger bol
Posts: 451
Joined: 04 Jul 2005, 21:10
Location: Oslo

Post by Rikke »

Jeg er så glad for at dere tok lille Tuva =D
Hun er en vakker liten skapning og jeg vet hun kommer til å få det som plommen i egget hos dere!
*stor klem* til lille Tuva fra tante Rikke :rottehode:

Veldig bra at introduksjonen gikk så bra, litt knuffing er det jo nesten alltid :smack:
Hilsen Rikke Karine

Cavum&absentia

Post by Cavum&absentia »

Ja, Tuva har det strålende. Hun er kanskje litt naiv som prøver seg på Turte, som er sjefen i buret. Men men. Ung og naiv. Vi har alle vært der ;)

Tuva og resten av gjengen gleder seg til tante Rikke kommer på besøk neste gang. Og gleder seg til Blue Mist flytter inn. Og jammen skal vi ikke flytte hele gjengen, til oslos vestkant :)

Blir forandringer både for firbeinte og tobeinte her :)

Post Reply