Tror dette er en solskinnshistorie :)

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ani

Tror dette er en solskinnshistorie :)

Post by Ani »

I dag hentet jeg to nydelige rottegutter på rundt ett år! De er begge veldig rolige og tillitsfulle av seg, og jeg tenkte derfor at de ville bli gode venner med Tenshi som har stått alene det meste av sitt liv.
Tenshi er en stille og rolig gutt, men dessverre midt i verste pubertet, var derfor ganske usikker på hvordan første møte skulle gå.
Men det gikk fantastisk bra :bravo: De store snuste litt på Tenshi, og la han i bakken en gang, og siden har de spist, drukket, sovet og vasket hverandre. Det har vært en utrolig positiv opplevelse (Jeg stod klar med håndklær og spruteflasker, og følte meg egentlig ganske dum da alt gikk så fint :geek: )
Tenshi prøver fortsatt å leke kul ved å jokke litt på de store guttene, men de bryr seg ikke stort. De fortsetter med det de drev med før ypplingen kom. Hehe, det er et morsomt syn!
Tenkte det var koselig med en solskinnshistorie også, blandt mange triste introduksjonshistorier :sol:

Maria
Klatrer på møblene
Posts: 527
Joined: 20 Oct 2004, 20:50
Location: Oslo

Post by Maria »

Hurra! Kjenner meg igjen med å stå der materielt og mentalt forberedt på storkrig, også snuser bare rottisene på hverandre og legger seg til å sove sammen. Heldigvis :smack:
Maria H.

rottegal
Alfatryne
Posts: 1352
Joined: 10 Mar 2006, 09:01

Post by rottegal »

Så flott!
Hva heter de og hvor kommer gutta boys fra? :bravo:
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Rattus Norvegicus
Sover i do
Posts: 236
Joined: 27 Dec 2006, 13:58
Location: Tønsberg

Post by Rattus Norvegicus »

Min som jeg kjøpte i dag har ikke blitt tatt en enneste gang...

Ani

Post by Ani »

Guttene fikk jeg omplassert til meg gjennom forumet her. De heter nå Bamse og Thiller, og er fantastisk flotte, store og late gutter :bravo:
Så Tenshi er blid og fornøyd, og samboeren og jeg er lykkelige for to nye "barn" i huset ^^
Lover å legge ut bilder når jeg kommer meg til å knipse noen igjen!

darkstar

Post by darkstar »

Gratulerer med nye rotter :D:D :mrgreen: :mrgreen:

Post Reply