Harry og Ovard har fått nye venner!

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Taz
Stjeler mat
Posts: 84
Joined: 02 Dec 2007, 14:29

Post by Taz »

*klem* Det skjønner jeg godt at du gjør! Fine rotte-barna!

Situasjonen er litt tilspisset og harry synes ikke de nye gutta er noe kule. Hehe. Harry og Orvard ligger mest i kurven sin og ser sure ut. Dette gikk kanskje litt fort for de, og vi burde sikkert tatt det litt penere. Håper de snart begynner å løpe rundt igjen som normalt. De koste seg ute sammen alle i ste da, og virket som de ikke er så opptatt av rang når de er ute på luftetur.

:rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode:
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

tøffelhelt

Post by tøffelhelt »

Tror jeg ikke blir noe problem etterhvert! :)

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Post by Woodgirl »

Så spennende å lese om hvordan det går med de to brødrene fra Tøffelhelt. Jeg har nemlig minstelillesøsteren Miramis. ;)
Her er en link til et julebilde med henne på.
Hun har blitt litt større nå da.
:konge:
viewtopic.php?t=6845
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

tøffelhelt

Post by tøffelhelt »

Woodgirl wrote:Så spennende å lese om hvordan det går med de to brødrene fra Tøffelhelt. Jeg har nemlig minstelillesøsteren Miramis. ;)
Her er en link til et julebilde med henne på.
Hun har blitt litt større nå da.
:konge:
viewtopic.php?t=6845
Drit stilig bilde forresten!

Taz
Stjeler mat
Posts: 84
Joined: 02 Dec 2007, 14:29

Post by Taz »

hej hej.

nå ser det ut til at roen har senket seg over rotteburet, og alle er ganske fornøyde. Che utfordrer fortsatt litt for å se om han kan få sjefsplassen men ellers er det en stor haug fornøyde rotter.

her kan dere se bilder av rottene våre om dere vil.

http://tamrotter.grafikkbua.com/phpBB3/ ... f=17&t=125


:D
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

Post Reply