Introduksjon

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
TAT

Introduksjon

Post by TAT »

Ville prøve å intodusere de to rottene vi har idag, og valgte badekaret som introduksjons-plass! Den ene så ut til å kose seg til å begynne med, men så begynnte den andre å bite den og dra den i ørene og nesen, nesten med øynene! Kjedelig hvis den pungterer øynene!

Hvor hardt kan det gå for seg, før jeg bør avbryte

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Re: Introduksjon

Post by Melody »

TAT wrote:Hvor hardt kan det gå for seg, før jeg bør avbryte
Min grense går ved biting (sår).
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

TAT

Post by TAT »

Det ser ut til å gå greit nå, satte de sammen inn i det nye buret jeg har bygd. :D

Ett sp.mål: Kan de klatre loddrett ned et tau?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Er det hannrotter eller hunnrotter du har? Legg merke til at hannrotter kan bli ganske store og tunge, og jeg ville ikke anbefalt tau som henger rett ned som eneste mulighet til å komme seg opp og ned...

Mitt bur er høyt, men det har horisontale sprinkler som rottene klatrer opp og ned i. I tillegg har jeg også et tau, men det henger ikke rett ned, da. Rottene elsker å balansere på tauet sitt, så jeg skulle gjerne hatt fler...

Image

Men hva med å lage taustige? Eller sette inn sprinkelstiger?? Har du bilde av buret som vi kan få se?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Guest

Post by Guest »

Det er to hunnrotter, de er ikke helt trygge på hverandre ennå!
Den ene ligger nede og den andre er oppe.

Jeg har laget taustige også.

Jeg har glemt kamera´et hos en, og dessuten har jeg heller ingen nettside hvor jeg kan legge ut bilder ennå. :?

TAT

Post by TAT »

Hilsen meg (innlegget over) :oops:

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Anonymous wrote:Det er to hunnrotter, de er ikke helt trygge på hverandre ennå!
Den ene ligger nede og den andre er oppe.

Jeg har laget taustige også.

Jeg har glemt kamera´et hos en, og dessuten har jeg heller ingen nettside hvor jeg kan legge ut bilder ennå. :?
Du kan legge ut bildene på http://groups.msn.com/Fotogalleriet-DTF eller sende dem på mail til Jorunn her på forumet, så ordner hun resten :)
Mvh Ida S. Eggen

TAT

Post by TAT »

Det skal jeg gjøre, men ikke før mandag, skal jobbe til da!

Morsomt å bygge, så kreative folk kan bare legge inn forslag :)

Locked