Informasjonsartikkelen om tamrotter på nettsiden

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Tonje!
Alfatryne
Sted: Bærum
Kontakt:

Informasjonsartikkelen om tamrotter på nettsiden

Legg innav Tonje! » 27 nov 2009, 01:56

Kanskje jeg er blind, men jeg kan ikke se at det står noe sted på NTF's nettsider at man burde ha to eller fler rotter?

Dette burde kanskje endres på? Alt for mange får jo ikke med seg dette, og kjøper kun én.

(Noe jeg synes er tullete, da det i dag er så ufattelig enkelt å gjøre et kort googlesøk og finne mange gode og enkle infosider...)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Brukeravatar
anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: ullensaker

Re: Informasjonsartikkelen om tamrotter på nettsiden

Legg innav anita » 27 nov 2009, 12:39

Takk for tipset - det kunne sikkert stå flere steder og mer tydelig enn dette under rottehold;
•Du har en egnet plass til et stort bur og minst to rotter.

Det er en del planlagte revideringer av både forum og nettside - naturlig å kikke på slikt i samme slengen,
men foreløpig er det litt for mye sykdom og fravær i styret til at vi får gjennomført det på strak arm - kommer etterhvert. :D
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Brukeravatar
Tonje!
Alfatryne
Sted: Bærum
Kontakt:

Legg innav Tonje! » 27 nov 2009, 13:02

anita skrev:Takk for tipset - det kunne sikkert stå flere steder og mer tydelig enn dette under rottehold;
Det er en del planlagte revideringer av både forum og nettside - naturlig å kikke på slikt i samme slengen,
men foreløpig er det litt for mye sykdom og fravær i styret til at vi får gjennomført det på strak arm - kommer etterhvert. :D

Ja ok, så var jeg litt blind... :lol: Men jo, enig i at det burde stå tydeligere. Det er veldig greit å kunne linke til en sterk og god NTF-artikkel når man diskuterer med folk som kun har én rotte, og mener at det er helt greit. For hos mange vil kanskje en NTF-artikkel stå sterkere enn en artikkel på en privat rotteside?

Kjipt at det er så mye sykdom og fravær for tiden, skjønner at det gjør at alt går litt saktere. Får håpe det bedrer seg med tiden :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Brukeravatar
anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: ullensaker

Legg innav anita » 27 nov 2009, 13:13

Jeg er helt enig argumentet for egne NTF-artikler - absolutt et emne for diskusjon i styret. Og bedre blir det nok med fraværet også; vi går jo mot nytt styrevalg i januar, og håper på mange oppegående og kvikke kandidater :D
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»