Årsmøtet 2010

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Årsmøtet 2010

Legg innav Matmor » 23 feb 2010, 22:51

Det er gått en måned siden årsmøtet, og jeg begynner å lure på både når vi får informasjon om hva som skjedde :) Og ikke minst hva som skjer nå.

En ting er at det hadde vært greit å få vite hvem som sitter i det nye styret, og hvilke oppgaver de har (annet enn at det kan leses hvis man går inn på tråder hvor de aktuelle har skrevet innlegg), men så vidt jeg har fått høre ble det vedtatt vedtektsendringer, og styret ble pålagt oppgaver "snarest". De har ikke nådd fram til foreningens informasjonssider eller forumet her.

Og hva med Gnag - det pleier å komme et nummer med referat og regnskap, og gjerne nokså kort tid etter årsmøtet, men jeg har ikke sett noen deadline ennå? Jeg tror ikke nummeret kommer til å mangle stoff: i tillegg til referat, regnskap og årsrapport for 2009 har jeg en artikkel om luse- og midd-midler til rotter liggende, som bare venter på riktig adresse å sende den til...
:rat:

Brukeravatar
Larm
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Årsmøtet 2010

Legg innav Larm » 24 feb 2010, 00:16

Vi har noen utfordringer med å få linker til å virke etter oppgraderingen av forumet, derfor har dere ikke kunnet lese styrereferatet.

Det nye styret er:
Leder: Larm
Nest Leder: Renya
Kasserer: Heidi
Webmaster: Kikky
Sekretær: Rottelooover
Redaktør: Ida
Styremedlem: Tantepose
Styremedlem nettbutikk: Wollf
Vara: Elisabeth
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no
http://www.mystic.no

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Legg innav Matmor » 15 mar 2010, 00:39

Jeg har forståelse for at oppgraderingen av forumet var en utfordring, men utfordringer er til for å overvinnes - eller omgås.
Jeg har aldri satt meg inn i hvordan drive forum, men har lang øvelse i å omgå problemer :mrgreen:

Når det gjelder referatet er det jo ikke vanskeligere enn å (midlertidig) legge en låst tråd med passe oppdelte innlegg så det ikke blir for langt på "Informasjon fra styret". Så kan den legges på riktig plass på informasjonssidene når noen får tid og overskudd til å ta tak i oppgaven. Jeg går ut fra at det finnes et referat det går an å drive utstrakt "cut-and-paste" fra, slik at det bare tar noen få minutter. Sakslisten ligger jo allerede her, det samme gjør forslagene det ble stemt over. Regnskapet finnes sikkert også i elektronisk format. Tabeller og slikt kan være litt vrient, men det går veldig fint å kopiere tabeller fra Excel inn i Paint og lager som bilder ;)

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav wollf » 15 mar 2010, 11:16

desværre enig her matmor. det tar litt tid, men nytt styre og mye praktiske ting som gjør at det tar lit tid.

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»