Stenging av tråder.

Moderator: Styret 2019

Rikke
Bygger bol
Sted: Oslo

Re: Stenging av tråder.

Legg innav Rikke » 05 jul 2011, 19:52

Ja tusen takk for at dere åpnet opp igjen tråden, det satte jeg stor pris på.
Grunnen til at jeg ønsket tråden åpnet er ikke fordi jeg nødvndigvis har så mye mer på hjertet akkurat nå, men fordi jeg trenger hjelp til å følge litt med på om ting forbedrer seg... Dette handlet jo i bunn og grunn om rotter som ikke hadde det spesielt bra.
Hilsen Rikke Karine

Brukeravatar
Woodgirl
River avispapir
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Woodgirl » 06 jul 2011, 20:41

Jeg spør igjen, for det viser seg at det ikke er så lett å faktisk få svar på spørsmål her, hvis man ikke skulle ha stilt spørsmålet om hvorfor en tråd er blitt stengt på dette trådtemaet; "Tilbakemeldinger til styret", hvor i all verden skulle man ha gjort det da??
Man må da tåle litt kritiske spørsmål på "tilbakemeldinger til styret"' eller kansje den burde hete "Hilsner til styret" :wink:
Det hadde vært kjekt å få vite hva og hvilke deler i Zoohjørnet-tråden så man kansje kan unngå dette i fremtidige innlegg. Det må da være rom for opphetede diskusjoner på dette forumet?
Det virker som om sarkasme og ironi blir forvekslet med personangrep.

Jeg mener virkelig ikke å være vanskelig men siden en tråd som omhandler en sak som ligger mitt hjerte nær ble stengt ønsker jeg noen svar. :confused:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Brukeravatar
Skaubytroll
Gammelrotte
Sted: Enebakk

Legg innav Skaubytroll » 06 jul 2011, 22:02

Vi tåler litt kritikk, men dere må også tåle at ting tar litt tid i disse ferietider altså...

Ok, Rikke forteller hva hun har opplevd/sett, Chriss og Ratman disser Rikke, flere folk henger seg på for å sette disse på plass - og dette hadde antageligvis ikke stoppet der, om ikke tråden tok en pause. Å deretter kalle en butikk for Spyhjørnet hjelper ikke til å holde tråden saklig. Ei heller Å SKRIVE MED CAPSLOCK - FOR DA SER DET OGSÅ UNØDVENDIG AMPERT UT... At jeg da velger å stenge tråden for at vi skal kunne diskutere litt på bakrommet, mens flere parter får roet seg litt syns jeg er helt OK, og det må dere tåle.

:goofy:

Og å snakke om å lage "hat-grupper" på FB, det kan dere overhodet ikke reklamere med her inne!

Og klager på stenging av tråder, og redigering av innlegg kan sendes på mail til styret.
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»