Hva ønsker du av NTF

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Skaubytroll
Gammelrotte
Sted: Enebakk

Hva ønsker du av NTF

Legg innav Skaubytroll » 07 apr 2012, 21:30

Sakset fra NTFs vedtekter:
§ 1 NAVN, OPPGAVER, FORM

1) Foreningens navn er Norsk Tamrotteforening, forkortes til NTF.
2) Foreningens oppgaver er å:
- fungere som samlingspunkt for eiere av tamrotter
- informere allmennheten om alle aspekter ved hold av rotter som kjæledyr
- gi råd om stell av rotter
- fremme et godt og fornuftig avlsarbeid blant oppdrettere av rotter
3) Foreningen fungerer etter kalenderåret, den er upolitisk, demokratisk og ikke religiøs.
4) Foreningen er selveiende, ingen enkeltperson kan disponere foreningens eventuelle formue eller overskudd, og ingen enkeltperson kan stilles ansvarlig for eventuell gjeld eller heftelse.

Som sosialt samvær planlegger vi å arrangere to rottefester i løpet av året, ett på vestsiden - i Bergen, og ett i Oslo.

Vi vil gjerne ha noen innspill på hva dere ønsker av oss, for rotter, og hvordan kan vi synligjøre oss mer?
Sitter du inne med mange gode tanker og ideer, la oss høre :D

NTF har vært med på Barnas kulturfestival ved noen anledninger, det er god reklame. Vet du om flere slike arrangementer hvor NTF burde være representert?
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Brukeravatar
Vitania
Betarotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hva ønsker du av NTF

Legg innav Vitania » 07 apr 2012, 21:51

Hadde vært greit om NTF hadde ordene Rotte og hetterotte med på forsiden, for at det blir enklere å finne.
Før NTF så har det aldri streifet meg å søke på ordet tamrotte men hetterotte og rotte googlet jeg, uten mye bra informasjon.
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Legg innav Matmor » 07 apr 2012, 22:36

1) Ja til rottefest! :cheeeers:
(Jeg stiller gjerne som dommer her på Oslo-siden hvis det er interesse for utstilling i år også.)

2) Dersom det blir mulig å få kontakt med Mattilsynets tilsynsfolk via f.eks. Marit hadde det vært veldig interessant om det var mulig å få til et enkelt skriv om hva det er grunn til å reagere på i dyrebutikker. Rett og slett, hva er såpass alvorlig at Mattilsynets inspektører kommer til å gi noen pålegg, og et standarskriv for anmeldelse... typen "kryss av for brudd på retningslinjene".

3) Ønsker å ruste opp både variantside og helsearkivet - jobber med utkast :wink:

Brukeravatar
anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: ullensaker

Legg innav anita » 08 apr 2012, 02:12

Gode forslag :cheerful:
Ønsker meg i tillegg en liten justering av styrepresentasjonen; artig vi har fått tilbake kombinasjonen leder / nettbutikk, men ny leder må nå få slippe å være styremedlem i tillegg, da :cheerful:
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Brukeravatar
anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: ullensaker

Legg innav anita » 08 apr 2012, 08:39

Jeg mener forumet virkelig er stedet der NTF blir synliggjort - kontinuerlige forbedringer og justeringer er derfor viktig for helhetsinntrykk og brukervennlighet. Feks forteller obduksjonssiden om et prisnivå for lenge, lenge siden, og som igjen har ført til at vi ikke lenger er noen storforbruker av den tjenesten der. Vi er dermed ikke like synlige i den delen av veterinærmiljøet, men vi har fortsatt et litt lite synlig helsfond med en agenda som også kunne trenge en justering - kanskje årets styre endelig har en sammensetning som kunne mestre det? :cheerful:
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Brukeravatar
Skaubytroll
Gammelrotte
Sted: Enebakk

Legg innav Skaubytroll » 09 apr 2012, 22:29

Takk for alle bra innspill :)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 18 apr 2012, 13:08

bump...
ingen som har flere ønsker? alt er lov å komme med. vi blir bare glad for forslag. dette er din mulighet til å gjøre en forandring om du ønsker. det kan være alt fra oppsett av forum, til gnag, osv

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Legg innav WillyWonka » 18 apr 2012, 15:13

Veeeel.... det er jo bare latskap fra min side, men hadde det vært mulig å ordne en sånn... Siste innlegg knapp?

Vi har siste uleste, den e jo kanon. Flittig brukt. og "se nye innlegg" men den tar kun for seg dag for dag. jeg var innom forumet i går i 5 min og så at det var en del nye innlegg, men hadde ikke tid til å se på det. da når jeg kommer på i dag, så er det bare nye innlegg fra i dag.. Med en sånn knapp der alle emnene blir liggende (og ikke forsvinner, slik som på "siste uleste") hadde gjort det lettere og raskere å finne igjen tråder.

liiiiiitt latskap inne i dette :P jeg vet jo at om jeg går inn på de ulike temaene, så vil de jo ligge der, men likevel :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»