Endring i forumreglene?

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Marit Fosen
Alfatryne
Sted: Moksheim

Re: Endring i forumreglene?

Legg innav Marit Fosen » 08 jan 2013, 20:38

Trist, trist, trist, tantepose! Men jeg forstår deg!
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Brukeravatar
BlackNenne
Stjeler søppel
Sted: Tau/Stavanger

Legg innav BlackNenne » 08 jan 2013, 20:48

Sitter her og er litt overrasket egentlig. Jeg ser poengene fra begge parter, men forstår ikke hvorfor det skal være så svart-hvitt...(?)

Syns det er trist at noen ikke vil være en del av foreningen lenger. Jeg tror alle her jobber for et felles mål, nemlig at foreningen skal være så bra og informativ for sine medlemmer som mulig. Om det er personlige følelser og agendaer som ligger til grunn eller ikke, vet ikke jeg, for jeg kjenner ingen av dere personlig. Men går det ikke an å prøve å dra i samme retning, selv om man er uenige i enkelte ting?

Alle som kommer inn i et nytt verv, prøver vel å gjøre jobben så godt som mulig skulle jeg anta, men det er jo en læringsprosess for alle.
Selv er jeg full av pågangsmot og har vært her en del år etterhvert, men har bevisst styrt unna styre-kandidaturer, for jeg føler at det blir som å stikke nesa inn i et vepsebol, selv om jeg kanskje kunne gjort nytte for meg.
For det er tydelig at det er umulig å gjøre alle til lags selv om man prøver så godt man kan. For meg virker det som om alle gjør så godt de kan med de ressursene man har.
Personlig syns jeg medlemmene her på forum, generelt er eldre i alder enn da jeg meldte meg inn i 07, men det er jo mulig jeg husker feil ang. akkurat det.

Brukeravatar
tantepose
Gammelrotte
Sted: møreogromsdal
Kontakt:

Legg innav tantepose » 08 jan 2013, 21:16

Takket egentlig bare for meg jeg.Har bidratt så godt jeg har kunnet med min kunnskap og erfaringer.Har aldri hatt noen personlig agenda mot noen her,det er ikke meg,jeg er en løsningorientert person.Grunnen til at jeg har blitt så lenge er fordi jeg ville hjelpe,om mulig,men har blitt veldig vanskelig etter hvert.Ønsker,som sagt,at NTF skal være en seriøs forening for rotteelskere.Og jeg kommer til å hjelpe folk på forum så godt jeg kan.Takk for meg.
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Brukeravatar
kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: vestfold
Kontakt:

Legg innav kikky » 08 jan 2013, 22:20

Det har vel vært krangling/diskusjoner og drama her på forumet og i foreningen helt siden det ble startet, folk blir fornærma og forbannet omhverandre og noen velger å dra. Nå har jeg vært her grusomt lenge og opplevd en del drama og folk som sier takk for seg, men som allikevel kjem tilbake etter kort eller lengre tid. Må si jeg syntes dere oppfører dere litt som småunger akkurat nå, krangler om en stakkars ødelagt leke.

Tidene forandrer seg og nye folk trår til, mens godt innkjørte forum folk forsvinner hen. Hadde vært grusomt om allt var akkurat som det pleide. Urett skjer, hjelper ikke å ruge på det, prøv heller å finn en løsning eller lag ett nytt forum.. Har vært forsøkt før, men ble visst diskusjon og uenigheter der og :crazybonk:

Suck it upp people, er man lei og ikke vil mer så kan en forlate, men det å bli bare for å spre litt mer kvalm blir litt trist og leit for meg personlig(og andre maybe?) som ikke bryr meg om drama fra fortiden eller nåtiden og forhåpentligvis ikke fremtiden.

Allt som har noe med dyr har en syk tendens til å eskalere seg til det utroligste...

:narr: :kisses: :party:

jauda, smilies all around!
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 09 jan 2013, 03:21

wollf skrev:kan vi ta dette i en egen tråd og bruke denne til å diskutere saker og stille spørsmål om årsmøtet? synes ikke det passer med hvordan ntf va før og nå ol. alle har rett til en oppfattning. jeg er av en annen. men kan vi ta dette et annet sted så de som har spørsmål kan få svar uten av det forsvinner inn i en diskusjon?

Nå var jo ikke dette en tråd om årsmøtet, ei heller tråden for sakslista til årsmøtet, wollf ;) Det var Larm som startet denne tråden, og det vi har diskutert her er vel helt innenfor det Larm lurte på i hovedinnlegget?

Jeg synes det er trist at både Larm vurderer sitt medlemsskap, og at Tantepose nå skriver at hun ikke vil være medlem lenger. Foreningen og forumet her trenger dere, dere har begge masse kunnskap om rotter som andre kan ha glede og nytte av. Jeg for min del er medlem her og engasjerer meg fordi jeg ønsker å være med på å jobbe for rotter og rottehold i Norge. Så lenge jeg er opptatt av rotter og foreningen fortsatt er en forening for tamrotteinteresserte, blir jeg her :happy:

Alle foreninger og organisasjoner forandrer seg over tid, fordi all menneskelig samhandling er dynamisk, enten man som regel møtes ansikt til ansikt, eller som her, hovedsaklig kommuniserer skriftlig via nettet. Derfor vil også noen fra tid til annen oppleve at ting ikke akkurat er slik de ønsker seg personlig, og kanskje savne noe som var før. Og det tror jeg gjelder enten den felles interessen er båter, rotter, kameler eller strikking... :giggle: Og det er selvsagt opp til hver enkelt hvordan man forholder seg når noe utvikler seg i en retning man ikke selv ønsker. Enten man fortsetter å bidra med sitt og prøver å påvirke der man kan, eller man trekker seg ut og bruker energien sin på noe annet.
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav wollf » 09 jan 2013, 09:39

my bad. sorry :flau:

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»