Årsmøtereferatet 2013

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Årsmøtereferatet 2013

Legg innav Matmor » 18 jun 2013, 13:16

Jeg legger denne ut her så både styret og medlemmene er informert om komplikasjonen... Det er nødvendig så det ikke skal bli noen spekulasjoner på hva som egentlig har skjedd hvis jeg plutselig forsvinner fra valgkommitteen etter at to av valgkommitteens innlegg ble slettet uten varsel og uten at det kunne begrunnes i forumreglene, mens styret har lagt ut sin omskrevede versjon av det ene innlegget. Slik situasjonen er, trenger jeg å få avklart om jeg faktisk er medlem i kommitteen.

Det gjelder Sak 13 C i referatet.
(Black Nenne og jeg har forsøkt å få fatt i hverandre på telefon siden før helgen, men begge har vært opptatt på sin kant. Derfor har jeg lagt inn melding på valkommitteens lukkede forum om det samme.)

Jeg må spørre: er refereatet fra årsmøtetet 2013 korrekt? For i så tilfelle har jeg feilaktig fått beskjed fra styret om at jeg fortsatt sitter i valgkommitteen
viewtopic.php?f=1&t=15302
:lolear:

Til årsmøtet i 2013 ba jeg om at det skulle stemmes over om det skulle være 2 eller 3 medlemmer i kommitteen. Begrunnelsen var at det var vanskelig å skaffe medlemmer - jeg var selv nødt til å stille som den tredje for å få det til å gå opp, selv om jeg opprinnelig bare hadde bundet meg for 2 år. I følge den skriftlige og muntlige informasjonen jeg fikk kort tid etter valget, ble forslaget mitt om å krympe kommitteen avvist. Så det hjalp ikke at jeg ikke hadde stemt på meg selv og derfor hadde en stemme mindre enn de andre to kandidatene. Dermed ble jeg sendt inn på valgkommitteens lukkede forum. Men i følge Årsmøtereferatet som kom etterpå, og som jeg først har lest grundg nå, var det feil!

Nå er jo situasjonen slik at Lillelunde som faktisk ble valgt uansett om det skulle være to eller tre medlemmer i kommitteen, ikke har vært innlogget på forumet siden i starten av april. Hun har da naturligvis heller ikke svart på pm angående valgkommitteens arbeid. Det kan muligens bli litt tungt for Black Nenne å trekke lasset alene. Hvis hun ønsker en annen samarbeidspartner mener jeg at hun må være fri til å velge denne (så lenge vedkommende er villig, selvsagt, og medlem, siden styret har utpekt seg selv til å fungere som viseredaktør da kandidaten trakk seg (dog uten å informere medlemmene...). Elles er det tradisjon i styret at de som stiller til valg men ikke blir valgt, blir spurt om å være vara. Jeg er villig til å anse meg som vara hvis Black Nenne ikke finner noe hun mener er en bedre løsning.

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Årsmøtereferatet 2013

Legg innav WillyWonka » 18 jun 2013, 13:57

oi!
Det har jeg faktisk oversett. Det har ikke vært med vilje matmor, og beklager det. Jeg burde jo ha sett dette når jeg leste referatet (var ikke på møtet selv). Men om du har muligheten til å gå inn i kommiteen (selv om du har fungert som kommite fram til nå) så hadde det vært fint. Nå har ikke jeg diskutert dette med resten av styret. men min mening er at dette bør gå uproblematisk når du kan steppe inn som vara.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»