Adferd hos styret!

Moderator: Styret 2019

Heisveis
Pinky

Adferd hos styret!

Legg innav Heisveis » 27 jan 2014, 23:48

Dere kunne fikset problemet deres med en eller 2 simple pm sånn jeg ser det fra "utsiden".... Når folk lager poster om div Drama fra hotel cesar på forumet ser jeg ikke noe annet enn å boikotte dette drama tullet dere driver med! For en gjeng med drama quens å små jenter!

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Adferd hos styret!

Legg innav wollf » 28 jan 2014, 00:14

Beklager men jeg er ikke sikker på hva du refererer til her?

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 00:18

Sofakroken- Takk for meg posten..

Brukeravatar
Niana
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Sted: Oslo

Legg innav Niana » 28 jan 2014, 00:19

Drama sånn som dette emnet? :nottelling:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 28 jan 2014, 00:21

Den til matmor??? Er dette en tilbakemelding til styret?

Brukeravatar
Niana
Alfatryne

Legg innav Niana » 28 jan 2014, 00:34

Litt tåpelig innlegg av meg over her, men i hvert fall: Hvis du har klager på forumet eller foreningen kan du enten skrive ett innlegg i denne delen av forumet http://tamrotter.com/forum/viewforum.php?f=25 eller sende en mail til ntf@tamrotter.com. Og det hjelper å være klar og tydelig i hva saken gjelder, og hva du mener konkret burde vært gjort annerledes/bedre.

R.I.P Guttene mine

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 00:40

dette er et svar på posten -takk for meg-

Brukeravatar
Niana
Alfatryne

Legg innav Niana » 28 jan 2014, 00:44

Den posten ble skrevet i "Sofakroken" en del av forumet forbeholdt medlemmer av NTF og bare de som har betalt medlemskontingent for 2014 kan svare på den. Egne tråder som svar på andre tråder vil nok enten bli flyttet sammen med tråden man svarer på (i dette tilfellet kun om du er betalende medlem og har adgang på den delen), eller slettet av moderatorene.

R.I.P Guttene mine

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 00:49

Niana skrev:Den posten ble skrevet i "Sofakroken" en del av forumet forbeholdt medlemmer av NTF og bare de som har betalt medlemskontingent for 2014 kan svare på den. Egne tråder som svar på andre tråder vil nok enten bli flyttet sammen med tråden man svarer på (i dette tilfellet kun om du er betalende medlem og har adgang på den delen), eller slettet av moderatorene.

Jepp den kontigenten får dere ikke fra meg når jeg ser åssen det står til hos dere!!! Barnehage omtrent!! Hvis matmor setter rotter så høyt ville hun fikset dette på en pm eller 2.. ser hun har opplevd det før og det kan da ikke være så vanskelig som hun skal ha det til at hun må trekke seg fra alle verv osv... Minner om Africa mind set hvor man spiller spill for å få fram sitt..

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 28 jan 2014, 00:53

Men som du sier så ser du det fra utsiden. Hva vet du hva som har blitt gjort og ikke fra innsiden? Beklager men jeg tar gjerne konstruktiv kritikk. Men dette er hjemmespikret oppspinn. Pm, mail, telefonsamtaler og blomster på døren er det du ikke ser men som er realiteten. Jeg snakker jevnlig med vedkommende på tlf og hva mer som ligger til grunn vet du nok for lite om. Gir man kritikk og forventer å bli hørt er det nok en fordel å holde seg saklig og ikke kalle godt voksne mennesker for små jenter. For all del takk for komplimentet.
Men vil gjerne se meg frabedt at noen blir kalt drama queen's. Det er bare ikke pent sagt og kan oppfattes som provoserende og et forsøk på å skape drama. Noe vi ikke ønsker her på ntf. Om det er din intensjon er du velkommen til å dra videre. Men om du ønsker å være her håper jeg du vil oppføre deg sivilisert nok til å spørre folk om du lurer på noe med en enkel pm eller to, slik at problemer løses der.
Om dette ikke lar seg gjøre er du velkommen til å kontakte moderatorer eller styret.
Håper du ellers ønsker å være en del av vårt forum, velkommen skal du være og hei forresten jeg er Marlen. Hyggelig å bli presentert skikkelig

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 01:12

er det hjemme spikret oppspinn at folk trekker seg pga en "netansvarlig" som tar bort poster... Og at jeg mener det er en bagatellsak som kan fikses med en pm eller 2??? :D Ja jeg ser det fra utsiden hvis ikke a kan snakke med b få ting ordnet uten at man må lage drama og trekke seg fra et styre osv så syntes jeg det grenser til 14 år gamle jenter og hotel cesar

Det er en som mod som tar bort poster send den mod en mld eller 2 ferdig!

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 01:14

blomster og bier bryr jeg meg lite om.. det er en bagatell som er super lett og fikse... hva som ligger bak gir jeg pip i!

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 28 jan 2014, 01:19

Denne personen satt verken i et styre eller grenser til 14 år. Men er vel derimot en av forumets eldste personer?
Det som grenser til hotell cesar er å lage masse oppstandelse om en person som ikke er her, og at man ikke vil bli medlem pga noen som ikke er her og så lage masse oppstyr over noe man kunne tatt på pm eller to. Det grenser for meg til 14 år

Heisveis
Pinky

Legg innav Heisveis » 28 jan 2014, 01:21

finspikkeri! Matmor kunne fikset dette uansett om hun er i styret eller ikke!

Brukeravatar
Anniken.HH
Stjeler søppel
Sted: Vestfold

Legg innav Anniken.HH » 28 jan 2014, 01:23

Men hvis du ikke vet hva som ligger bak, så har du jo i teorien ingen rett til å mene noe om avgjørelsen som blir tatt? Det er i bunn og grunn det du sitter å sier.
Jeg er ikke i styret, så sånn sett har jeg ikke noen ''rett'' til å kommentere på dette, men føler fortsatt at jeg må si et par ting.
Jeg er enig i at det, som en utenforstående, kan være en ''drastisk'' avgjørelse å trekke seg fra styret på grunn av en bagatell - det er jo slik det ser ut.
men som sagt har ikke vi noen rett i å si noe med mindre vi vet årsaken til at avgjørelsen ble tatt.
Jeg tror heller ikke innlegget ''Takk for meg'' ble laget for å skape drama. Matmor var - og er - en erfaren rotteeier, og hun har hjulpet mange på forumet. Slik jeg tolket det var tråden skapt som en forklaring på hvorfor et så verdsatt medlem som Matmor meldte seg ut av forumet. Det første dramaet som har vært skapt rundt dette har vært dine kommentarer på det.

Diskusjon er vel og bra, men ikke kom med usakelige påstander om noe du ikke vet noe om. For meg virker det som om du er mest ute etter å lage kvalm.
og - hvis vi skal følge din logikk - kunne jo du bare sendt en mail/PM til styret og nevnt på dette, istedenfor å starte en full diskusjon rundt teamet.
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»