Hvordan forbedre aktivitet på forumet?

Moderator: Styret 2019

Brukeravatar
Niana
Alfatryne
Kjønn: Kvinne
Sted: Oslo

Re: Hvordan forbedre aktivitet på forumet?

Legg innav Niana » 09 apr 2015, 18:27

Ingerid Øksnevad skrev:Jeg blir litt satt ut av alle disse brukernavnene jeg... Jeg aner ikke hvem som er hvem.... Må vi ha dem, eller kunne alle kommet opp med eget navn?

Jeg for min del har brukernavn av privatrettslige grunner. Jeg vil ikke at noen skal kunne søke meg opp på Google og finne meg på alle forumer jeg bruker og alt jeg skriver på nett.
På Facebook har jeg på såpass restriktive innstilling at der kan ingen se hva jeg skriver utenom venner og grupper jeg er med i, men den tryggheten får man ikke om man bruker sitt eget navn på de fleste andre steder på nett.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

jilleide
Gnager på ledninger
Sted: Sandnes

Legg innav jilleide » 15 jul 2015, 19:33

Hei! Jeg er relativt ny i forumet, men har lagt merke til at det finnes et bra bildegalleri. Hva med en tråd hvor vi kan skrive om rottene og historien deres, samt steg for steg når det gjelder temming osv. Bare å skrive alt vi gjør med dem, og komme med tips og slikt. Vet ikke om det er lov i bildegalleriet, forstod det slik at der legge vi ut bilder og info om rottene? :-)

Ellers var forslaget om konkurranser bra!
JE' Rattery

Brukeravatar
malap
Betarotte
Sted: Hedmark
Kontakt:

Legg innav malap » 15 jul 2015, 20:11

Jeg skriver en del om rottene mine på bildetråden min, det er det mange som gjør - så det kan du jo bare gjøre : )
Ellers er det noen som bla. skriver om tillitstrening/temming under adferd, aktivisering av rotter under bur og aktivitet osv.
Jeg synes det er greit at det er litt oppdelt, synes det blir slitsomt hvis absolutt alt man gjør skal ligge under samme tråd, da blir det litt vanskeligere å lete opp det man er interessert i å lese om, som f.eks aktivisering.
Malena

jilleide
Gnager på ledninger
Sted: Sandnes

Legg innav jilleide » 15 jul 2015, 20:36

malap skrev:Jeg skriver en del om rottene mine på bildetråden min, det er det mange som gjør - så det kan du jo bare gjøre : )
Ellers er det noen som bla. skriver om tillitstrening/temming under adferd, aktivisering av rotter under bur og aktivitet osv.
Jeg synes det er greit at det er litt oppdelt, synes det blir slitsomt hvis absolutt alt man gjør skal ligge under samme tråd, da blir det litt vanskeligere å lete opp det man er interessert i å lese om, som f.eks aktivisering.

Ja, du har vel rett i det! Hehe :smile:
Får starte opp min egen bildetråd snart jeg! Må bare få tatt noen bilder av tottene! :bounce:
JE' Rattery

Brukeravatar
malap
Betarotte
Sted: Hedmark
Kontakt:

Legg innav malap » 15 jul 2015, 20:46

Men du må jo bare skrive hva du vil og gjør med egne rotter på bildetråden din da selvfølgelig : )
Malena

Gå tilbake til «Tilbakemeldinger til styret»