Ikke kommet noen små enda.. men dagen den nærmer seg.. På lørdag er det 3 uker siden hun dro på "date".
De 2 siste dagene har hun gått opp 10 g (ikke fått veid henne før .. vekta jeg hadde var ødelgat.. og det blir ikke helt det samme å veie uten digital vekt)..
Så i går så flyttet hun inn i eget bur (hun har drivi å styrt veldig med rede i "hovedburet") så hun skulle få noen dager med ro før det kommer smått.. men hun viser ganske så klart at hun ikke er i sitt bur, med å ikke gjøre noen ting..
I dag har hun sovet mer enn det hun pleier også.. Så satser på at hun lader opp til den store dagen
Hadde hun på vekten nå i kveld.. Den viste 400 g.. Men syns den har fort gått opp nå.. vil si nesten 20 g siden sist..
Men matlysten kom når maisen sto på bordet.. men alikevell.. Luerer på om jeg har en humørsyk vekt..
Luftet jentene sammen litt i kveld.. Men det funket ikke så bra.. Sara var veldig til å snuse og sleike Fia bak, noe som hun ikke syntes noe særlig om.. Piping og leven fra henne da gitt.. Så blir nok ikke til det på en stund..
Nei, er nok ikke det..
Er 21 dager siden i dag hun kom sammen med han..
Så nå kan det skje når som helst..
Titter stadig inn til den sovende jenta og håper på å se noe smått rosa, men ikke enda gitt.. hehe
Dette har vært stillingen for dagen..
Ligge rolig med litt forskjellige stillingen..
Kommer fuktig spor etter henne de gangene hun er ute og går.. eller blir vått der hun ligger.. Men om det er vann eller urin vet jeg ikke.. Lukter egentlig ikke noen ting..