Page 4 of 15
Posted: 12 Sep 2008, 20:06
by Biamora
Utolvmodig
...hihi
Posted: 12 Sep 2008, 20:11
by ssilje89
hehe ja jeg er også det, vil vente litt med å forstyrre. nå begynte den søte pipelyden igjen
Posted: 12 Sep 2008, 20:17
by Biamora
Kan du spørre Tora om hun har sjekket pm? Litt spent på den...
Posted: 12 Sep 2008, 20:23
by ssilje89
nei hun har ikke det på en stund regner jeg med. men skal snart ringe ho. så om du ønsker kan jeg spørre henne ang PM så skriver jeg svar til deg når jeg har snakket med henne. men da må du si hva det gjelder,bare send på PM eller her om du ønsker
vis ikke skjekker hun nok i morgen, eller kanskje hun har mulighet til nett i dag
Posted: 12 Sep 2008, 23:56
by Linda
Håper det blir to jenter til meg her
Spent på å høre hvor mange unger det ble!
Posted: 13 Sep 2008, 00:08
by Biamora
Ja, har dere fått titta å sett om det blir mange?
Posted: 13 Sep 2008, 00:10
by ssilje89
nei jeg har ikke det, er litt redd får å forstyrre får tidlig, hehe men skal gjøre det før jeg legger meg, skriver her inne da. vil bare vente litt til
de har sluttet å pipe litt så regner med de får mat
Posted: 13 Sep 2008, 00:40
by Stine
Nå er vi spente!
Posted: 13 Sep 2008, 00:49
by ssilje89
Det ble 13
holder på å laste opp bilder nå
Posted: 13 Sep 2008, 00:53
by Stine
her er de ! :D
Posted: 13 Sep 2008, 01:17
by ssilje89
Posted: 13 Sep 2008, 01:20
by Stine
Posted: 13 Sep 2008, 01:53
by Elisabeth
Gratulerer med 13 flotte små reker
Posted: 13 Sep 2008, 04:15
by torasrotter
Å guri så vaaaakre!!!
har vert på jobb så har ikke fått sett de før nå, men de er jo bare til å spise opp
Tenkte jeg skulle høre her inne om det var noen som kunne tilby litt hjelp når det gjelder sortering osv.. hvordan merker dere de, og med hva?? Er redd for at de skal bli blandet om og så er det kansje en som ikke får så mye mat som den skulle osv
Før har jeg jo klart å se forsjell fra de har vert ca 1 uke gamle, på avtegn, farger osv men det kan jo bli ganske vanskelig i den gjengen her
Posted: 13 Sep 2008, 09:32
by Biamora
13 små reker! :sol: