Merklig hoppende rotte :P :D

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
jackalope
Pinglerotte

Merklig hoppende rotte :P :D

Post by jackalope »

Når den nye rotta og jeg leker så blir han helt gæren. Han hopper fort rundt litt her og der (likner litt på binky sånn som kaninen får), men han kommer tilbake til meg hele tiden og vil leke mer :) Han virker lykkelig :) Har hatt rotte før og hun gjorde ikke det. Men er det normalt ? Og hvor fort er det normalt at rotta blir tam? Alle dyra jeg har hatt inkludert denne rotta har blitt helt tamme( og da mener jeg helt tamme ) etter en 6-7 dager, alle er kjøpt i dyrebutikk og er absolutt iikke tam når jeg kjøpte dem :P Jeg er veldig rett på sak når det gjelder å få dem tamme, så det er vel grunnen :P Takk for svar :D

Larm
Gammelrotte

Re: Merklig hoppende rotte :P :D

Post by Larm »

Er du sikker på at det er en hann??

Høres ut som en hunnrotte med løpetid ;)
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

jackalope
Pinglerotte

Post by jackalope »

Nei, er ikke helt sikker :? Det kan jo være en hun rotte med en mega rompesvulst :lol: Haha, men ja jeg er bombesikker på at det er en hann, har hatt hunn før, og den jeg har nå har skikkelig baller(subb subb) haha, men han er så søt :rottehode:

jackalope
Pinglerotte

Post by jackalope »

Ah, kanksje han er transvisitt :shock: :lol:

Larm
Gammelrotte

Post by Larm »

Kanskje han bare er ung og leker? :D
Bare pass på at det ikke blir for voldsomt, for da kan han bli irritert og begynne å bite på hånden.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Betina
Pinglerotte

Post by Betina »

Min Gizmo er også slik. Han er enda ganske ung, men løper rundt, spretter og hopper. Helt tydelig at dette er lek og at han synes det er kjempe moro!

jackalope
Pinglerotte

Post by jackalope »

Betina wrote:Min Gizmo er også slik. Han er enda ganske ung, men løper rundt, spretter og hopper. Helt tydelig at dette er lek og at han synes det er kjempe moro!
Da har vi helt like rotter, både navn og oppførsel :P Han hetr Jimmy Gizmo da, men blir bare kalt Gizmo ( grunn: jeg ville ha jimmy og lillesøs ville ha gizmo og siden aboslutt alle i min familie har dobbelt navn ble det jimmy gizmo :)

Rottefluffen
Hamstrer mat

Post by Rottefluffen »

rotta mi er en 1,3 år gammel hannrotte og hopper rundt spoinker og kaster ser rundt :D veldig gøy å se på.
Smoothie<3 Candking<3

R.I.P Kim<33

Tiannina
Tisser i køyene

Post by Tiannina »

Ei venninne har en hannrotte som er sånn :D
Han hopper og raser rundt når hun leker med ham,
og når hun slutter så erter han henne og er innpåsliten til hun leker med han igjen :P
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

Post Reply