Hvordan temme rotta?
Moderator: Moderatorer
Re: Hvordan temme rotta?
HAHAHA!!!! :roflmao: "Først denne &%¤##¤%%¤%¤ genseren og så må jeg tåle den hovne rottelatteren også!"
-
- Pinglerotte
Hehe
Lillepus går med genser fordi hun har et sår på magen som er bandasjert!

Hehe,bra du passer på henne,tøyser bare jeg.
Blikket var så "talende". :nottelling:
-
- Pinglerotte
Hehe
Lillepus er også en veldig snill pus da! Hu gjør liksom ikke så mye ut av seg :p Når vi er hos dyrlegen for å skifte bandasje, så er hu så snill ^^ Ligger på ryggen mens man renser sår, og syns alt er helt greit. Står dønn rolig når jeg klipper klør, og er veldig snill. Værre med de 2 andre pøbelkattene. Men de er redd for rottene og de da :p
Men han Bailey altså.. Han har lært seg at han bare kan klatre oppover gitteret, stikke nesa ut og se veldig søt ut! Ja, så får han godis, hehe. Og det bruker han hver gang jeg går forbi gitt.

Men han Bailey altså.. Han har lært seg at han bare kan klatre oppover gitteret, stikke nesa ut og se veldig søt ut! Ja, så får han godis, hehe. Og det bruker han hver gang jeg går forbi gitt.
-
- Bygger bol
Nydelige bilder av småtassen og pusen også.
Kan vel si at det er jo et fint bevis på at rotter går fint sammen med pus like god som pus kan gå sammen med hunden.
Min hanne han elsker og ligge på den en hylla si med ballen ned i hulle og halen utenfor slik at hunden kan komme og slike hale eller sleike på plens som kommer utenfor.
Jeg vet at min hund kan ha instinkte til å jakte dem så jeg lufter dem ikke i samme rom da, er så kjeldelig og måtte gå i mellom. Men jeg ser jo at dem på en eller annen måte er venner da for Hallis hvis han kan står jo og nusser på snuten til hunde vår. og hunden rører alldrig buren dems på noen måten uten til kos da.
Kan vel si at det er jo et fint bevis på at rotter går fint sammen med pus like god som pus kan gå sammen med hunden.
Min hanne han elsker og ligge på den en hylla si med ballen ned i hulle og halen utenfor slik at hunden kan komme og slike hale eller sleike på plens som kommer utenfor.
Jeg vet at min hund kan ha instinkte til å jakte dem så jeg lufter dem ikke i samme rom da, er så kjeldelig og måtte gå i mellom. Men jeg ser jo at dem på en eller annen måte er venner da for Hallis hvis han kan står jo og nusser på snuten til hunde vår. og hunden rører alldrig buren dems på noen måten uten til kos da.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Gud så søte rottegutter du har fått deg :cheerful: Våre katter eier litt for mye jaktinstinkt til at jeg kan ha dem i samme rom når rottene er ute... de lusker rundt buret til vanlig og legger seg opp toppen for å stirre rett ned på de stakkars dyra x)
Thea og Prikken <3
-
- Pinglerotte
Tusen takk
Idag er Bailey med på jobb, mens Bernard er hjemme.
Bailey er sosial og liker alle
:)
Men en gang begynte han å pipe når man skulle løfte han vekk fra skulderen til en her. Hva betyr det?

Bailey er sosial og liker alle

Men en gang begynte han å pipe når man skulle løfte han vekk fra skulderen til en her. Hva betyr det?
Sannsynligvis vare det for å si ifra om at han ikke ville løftes bort 

-
- Pinglerotte
Oki, får begynne å la han være da så han ikke blir så sur, hehe!!
Men han er fæl til å krype under gensern i nakken, og klore seg nedover ryggen min, og klatre rundt.
Inatt så dreiv rottene og herja fælt. De hoppet på hverandre, peip og rullet rundt sammen, og løp rundt og dytta i hverandre.
Er det krangling, eller rottelek? For like etterpå lå de ved siden av hverandre igjen og koste, hehe.
Men han er fæl til å krype under gensern i nakken, og klore seg nedover ryggen min, og klatre rundt.
Inatt så dreiv rottene og herja fælt. De hoppet på hverandre, peip og rullet rundt sammen, og løp rundt og dytta i hverandre.
Er det krangling, eller rottelek? For like etterpå lå de ved siden av hverandre igjen og koste, hehe.
Begge deler vil jeg tro. 
-
- Pinglerotte
Okay:) Bare de ikke skader hverandre så, hehe.
Og ikveld skal jeg bygge større bur til dem
Nå har jeg et stort bur i bunn med et fuglebur på toppen. Skal bygge opp med et hamsterbur i midten der igjen, så da blir det over 1 meter høyt 
Og ikveld skal jeg bygge større bur til dem

-
- Gnager på ledninger
- Kjønn: Kvinne
her er forresten linken til filmen av pus og rotte på youtube som er sett av over 6 millioner.
http://www.youtube.com/watch?v=7ikm3o5hDks
http://www.youtube.com/watch?v=7ikm3o5hDks
Hvil i fred min lille Vetle. (født 16/8-2009 og sovnet stille inn 16/12-2011)
Du vil alltid ha plass i mitt hjerte og i mine minner.
Du vil alltid ha plass i mitt hjerte og i mine minner.
Så artig film :cheerful:
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)