Storo storsenter zoo

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Rotter_<3
Gnager på ledninger

Storo storsenter zoo

Post by Rotter_<3 »

Heisann :cheesy: når jeg skal ha rotter må jeg nok kjøpe på Storo storsenter zoo (P.G.A. mamma ikke vil hos private oppdrettere :sadpace: ) . vet noen om hvor de blir fraktet fra? eller om det er sunne og friske rotter der?
Rottene jeg snart får <3

wollf
Gammelrotte

Re: Storo storsenter zoo

Post by wollf »

hvorfor i alle dager vil hun ikke ha fra oppdretter men fra dyrebutikk i steden??? sorry at jeg spørr så kvast, men virker bare så ulogisk

Rotter_<3
Gnager på ledninger

Post by Rotter_<3 »

Nei jeg vet ikke jeg :sadpace: , det er bare sånn hun er. :oops:
Rottene jeg snart får <3

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

hehe:P ok.. synd da. vet dersværre ikke noe om den butikken:(

Rotter_<3
Gnager på ledninger

Post by Rotter_<3 »

Nei vet lite om den jeg og faktisk :P. jeg var der en gang for 4 år siden og kjøpte et hamster, og så 2 vildfargete rotter i et bur. Den ene vaska den andre og jeg trodde at den spiste den andre. :P
Rottene jeg snart får <3

Itchigo
Alfatryne

Post by Itchigo »

Viss det er mulig kan hun jo ringe en av oppdretterne her og snakke med henne, så vil nok bytte mening. De er flotte folk, og det beste alternativet til å få seg dyr. Trenger du hjelp eller lurer på noe så er det topp å ha fått rotte fra oppdretter. i tillegg så er det nok større sjangser for at rotta lever et langt, sunt liv om den kommer fra gode linjer :) (Som argumenter til din mor)
Aurora

Rotter_<3
Gnager på ledninger

Post by Rotter_<3 »

Ja kan kankje prøve da, men har noen noen kull leveringsklare ved januar februar ikke så langt unna oslo?. sånn litt hvit og mørk (ikke helt brunt eller sort) hvis du skjønner hva jeg mener'

bare et spm, hva betyr fade?
Rottene jeg snart får <3

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

det er det helt sikkert. har noen planer på nyåret og er nok flere som har det også

Stine
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne

Post by Stine »

Fade betyr at fargen blir blekere ;)
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Linda35
Pinky

Post by Linda35 »

Hei :happy:

Snakka akkurat med ei som driver en dyrebutikk. Hun forteller at de har sluttet for en periode å ta inn rotter i butikken, nettopp fordi de kommer fra Sverige og det er veldig mange dårlige rotter som de får inn i butikken

Hun anbefaler kundene sine å prøve fra oppdrettere i norge :happy:
Linda

Itchigo
Alfatryne

Post by Itchigo »

:cheeeers:
Aurora

wolfgirl
Pinky

Post by wolfgirl »

ja det med sverige kjønner jeg, jeg jobber jo i en dyre butikk (ikke fast ansatt)
og der var mange dårlige dyr fra sverige som komm in dårlige greir så jeg vile spurt (sta) om hvor de rottene kom fra i andre dyrebutikker. og jeg ville hatt finn kjema om de har sykdomer som er synelige, om de har lus (ville hat vaska de unansett) og om ja de knurerr/freser. så som jeg sier det er aldri 100% at rotter er friske fra dyre butikk så det er veldig mye jobb og stri med for og få de bedre en de var men som sagt hard jobb gir bra resultater.
jeg ville hvis jeg var dyre butikk eier avla på dem selv for da veit jeg dems histore og har ikke noe luftvei infiksjoner og være streng med at EN ansatt har ansvaret for dyra og får mere penger en de andre for den tidne hun/han bruker
slev om det blir mye mere penger og bruke men da er det mere sjangs for at dyra er litt tamme og håntelige og friske å gitt litt ekstra penger til spca på si (jeg tror jeg hadde mått ver multi milijoner xD)
Cleo Og Dina :angel:

Post Reply