har buret i stua nært sofaen, så da får de med seg hva som skjer og kan lett komme å springe i sofaen om de ønsker det.
Her er det også varmekabler i gulvet, så det blir ikke kaldt under buret ^^,
All those who believe in telekinesis raise my hand...
Jeg har buret i stua, og trives med det Skulle gjerne hatt et eget rom rottene kunne vært i når de er ute, men tror ikke jeg ville hatt buret inne på et eget rom. Bli det ikke veldig fort lukt da? (Med mindre rommet er kjepestort da ^^)
Hvor mye bråker rottene om natten?
Jeg har tenkt å ha to jenterotter på rommet mitt, det er ikke så veldig stort nei, men passelig stort.
Er det sånn at om du lukker døren på rommet ditt så kan du høre at de bråker helt ut?
Og, kommer rommet mitt til å lukte veldig?
Noen synes rottene bråker veldig mye, mens andre venner seg raskt til å ha litt lyd om natten :cheerful: Jag hadde hamsteren på rommet mitt en stund, og det gikk helt fint men jeg sover ganske tungt :cheesy: Mine Rotter står på et eget rom, så jeg kan bare åpne opp døren til de så kan de løpe rundt så mye de vil. Det er veldig praktisk for jeg unngår at folk komenterer at det lukter rotte i leiligheten, men jeg savner litt å ha de rett ved siden av sofaen Det er utrolig koselig å ha de rett ved siden av deg når du ser film osv.. Så har man alltid noen å kose med. Men det er veldig deilig å kunne snike seg inn til rottene med en god bok hvis det er litt mye kaos i hodet mitt :cheerful:
Jeg har de to hannrottene mine på soverommet. :] I begynnelsen hadde jeg mange søvnløse netter, men da vi har hund og ikke kan ha dem i stua ble det bare slik. Dessuten så er det der jeg oppholder meg mesteparten av tiden, så de er vant med å ha selskap. Nå er jeg vant til det.
Lukt har jeg ikke merket noe til, men det er besøk som har nevnt det tidligere, så jeg går ut i fra at det varierer fra person til person. Vi har ett bur som er passe stort til to rotter, og det vaskes sammen med alt utstyr en gang i uken. I bunnen bruker vi pellets.
Bor i leilighet og rottene har buret sitt i stua. Synes det er veldig koselig å kunne se på dem når jeg sitter i sofen eller spiser frokost osv. :cheer: .
Hvil i fred Ludde, Todd, Kopper, Joppe, Elling, Vetle og Knertleif
Vårt bur står i stua. Jeg har sove mye på sofa (ekstrem å sovne der jeg) og får sove, ungene styrer sånn med de på ettermiddagen og dagen så de sover stort sett hele natten..