Ok, men jeg blir å be legen om å ta en blodprøve for rotterMatmor wrote:Ja, det er faktisk to tester som må tas for rotter (Rat1 og Rat2), men de tar og sender bare en blodprøve.

Kan jeg si det?
Moderator: Moderatorer
Ok, men jeg blir å be legen om å ta en blodprøve for rotterMatmor wrote:Ja, det er faktisk to tester som må tas for rotter (Rat1 og Rat2), men de tar og sender bare en blodprøve.
Ja, men det er veldig forskjellig faktisk. Noen hunder reagerer jeg mot, mens andre tåler jeg.. Egentlig er jeg ikke så veldig allergisk mot hund. Men min forrige allergitest som jeg tokfor kanskje 4-5 år siden sto det at jeg var allergisk mot hamster.Larm wrote:Hvis du er allergisk mot kanin, marsvin, hamster... så er du nok også allergisk mot rotter. Noe annet ville være svært rart.
Mener du skrev et sted at du er allergisk mot andre dyr?
Det høres veldig rart ut...jeg testet meg mot rotte hos min allergilege og det var ikke noe problem, trengte ikke bestille på forhånd en gang. Substrat for testing på rotte finnes, klinikken må bare bestille det om de evn ikke har det inne.Isabell96 wrote:Jeg har tatt ny test idag, men det gikk ikke ann å ta test for bare rotter :/
Så de sa at jeg kunne prøve på øre, nese og hals klinikken som vi har. Fordi di skulle ta allergitest mot et spesifikk dyr, men de kunne ikke ta og teste meg for rotter! :suspicious: men andre dyr, jada! :trett: