Erfaringer med denne nettsiden?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Stine »

Jeg har bestilt mange ganger fra Petpile, og det har aldri vært noen problemer der :cheer: Har heller aldri hørt om noen andre som har hatt problemer med de.
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by nessa »

Kjempeflott! :cheeeers: Men hvordan betalte du? Jeg har aldri betalt med paypal før, så vet ikke hvordan man gjør det.. Vurderer å bare betale på vanlig måte, med Visa. Det er sikkert trygt det og håper jeg :cheerful:

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Stine »

Jeg betalte med paypal. Da må man først registere seg på paypal.com, og når man betaler trenger man kun å skrive inn mail og passord :cheer: Men man må være 18 år for å registeret seg der da.
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by nessa »

Mamma betaler for meg, med sitt Visakort. Men når man da har fylt inn e-post og passord, går resten av seg selv uten at man trenger å gjøre noe da? Og synes sånne utfyllingsskjemaer er litt vanskelig når de står på engelsk, for da er det ikke alt jeg forstår :p

Tar det tilbake :) Det står på norsk på paypal.com jo!

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Chrizzie »

Petpile sender alt som gave når de sender til utlandet, så blir ingen ekstra kostnad mtp toll og slikt. Aldri hatt problem med å betale med VISA heller=) Men det som er trist er at Petpile skal legge ned, så hvis du skal ha noe, må du bestille raskt. Lite som er igjen av utvalg =(
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Stine »

Petpile skal ikke legges ned, de søker bare etter ny eier :cheer:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Tonje! »

Jeg har bestilt fra EquineCanineFeline flere ganger og er fornøyd. Har bestilt fôr, godbiter, lavasteins-hyller, gnagestenger og et plastrør.

Har aldri hatt problemer, utenom at kjettingen til plastrører var røket da den kom i posten. Men jeg kontaktet dem aldri angående dette, så det kan jo godt være at de hadde gitt veldig god kundeservice om jeg hadde gjort det. Så føler ikke at jeg kan kritisere dem pga dette, utenom at de burde ha pakket røret inn på en bedre måte.
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by nessa »

Stine wrote:Petpile skal ikke legges ned, de søker bare etter ny eier :cheer:
Okaj :cheer: Men håper de har det jeg skal ha, da :gasp: Hvis de har lite utvalg for tiden mener jeg.

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by nessa »

Tonje! wrote:Jeg har bestilt fra EquineCanineFeline flere ganger og er fornøyd. Har bestilt fôr, godbiter, lavasteins-hyller, gnagestenger og et plastrør.

Har aldri hatt problemer, utenom at kjettingen til plastrører var røket da den kom i posten. Men jeg kontaktet dem aldri angående dette, så det kan jo godt være at de hadde gitt veldig god kundeservice om jeg hadde gjort det. Så føler ikke at jeg kan kritisere dem pga dette, utenom at de burde ha pakket røret inn på en bedre måte.
Jeg bestilte et Aurora 600 rottebur der engang, og tok nesten 3 mnd. før jeg fikk det. Det var masse problemer ang. ekstra betaling. Jeg måtte overføre mer penger enn det som stod på nettsiden da buret måtte sendes i to forskjellige pakker fordi det var så stort. Så ble liksom ekstra merverdiavgift og ekstra porto. Tok en stund før jeg klarte å få tak i dem på telefon og. Så man kan si at jeg er litt skeptisk til å bestille derfra igjen.

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Skaubytroll »

Jeg har bestilt fra EquineCanineFeline to ganger, og det har gått veldig bra begge gangene.

Det eneste jeg har opplevd er at Furet Toweret mitt ble stående på postutleveringa veldig lenge fordi jeg aldri fikk noen hentelapp.. men det er jo ikke dems feil. Deres sporingssystem på pakker funker bare inntil pakken ankommer Norge - da skal man bruke sporingsnummeret på posten.no i stedetfor den linken de gir... Da jeg skjønte det gikk alt så mye bedre.. :jepp:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by rattie19 »

Jeg fikk pakken min etter halvannen uke (jenny-hylle og hengekøye), og det var bra pakket inn, og hadde sånn teip rundt som sa at lasten var knuselig (merkelig nok..?). Men tror nok jeg bare var heldig. Blir ikke den siden igjen :cheerful:
Thea og Prikken <3

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by BlackNenne »

Heldige dere er som har fått pakkene deres fra EquineCanineFeline. Har skrevet om det i en annen tråd, men kan jo nevne her også at jeg bestile ting for tilsammen 1000 kr som jeg aldri fikk. Har heller ikke lykkes meg å komme i kontakt med de på hverken telefon eller mail. Prøvd alt. Så jeg kommer hvertfall ALDRI til å bestille derfra igjen. Har i senere tid også hørt MYE dritt om de (lest rundt), så det virker som om det er litt tilfeldig hvem som får pakkene sine og hvem som ikke gjør det. Veldig tilfeldig om de gidder å svare deg og, dessverre. :(

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by nessa »

BlackNenne wrote:Heldige dere er som har fått pakkene deres fra EquineCanineFeline. Har skrevet om det i en annen tråd, men kan jo nevne her også at jeg bestile ting for tilsammen 1000 kr som jeg aldri fikk. Har heller ikke lykkes meg å komme i kontakt med de på hverken telefon eller mail. Prøvd alt. Så jeg kommer hvertfall ALDRI til å bestille derfra igjen. Har i senere tid også hørt MYE dritt om de (lest rundt), så det virker som om det er litt tilfeldig hvem som får pakkene sine og hvem som ikke gjør det. Veldig tilfeldig om de gidder å svare deg og, dessverre. :(
Det står et nummer på nettsiden deres som begynner på 017 osv. Landskoden til England er jo 44, så dropp nullen i nummeret og skriv bare 0044 foran. Slik: 00441724 79 88 60. Jeg kom ikke fram fordi jeg trykket feil nummer. Ville bare si ifra i tilfelle du kan ha gjort sammen feilen som meg :cheer:

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by Eirorinon »

Jeg har bare positive erfaringer med siden. Kjøpte mitt furet tower bur derifra, og i ettertid har jeg bestilt massevis av hengekøyer derifra. Alltid fått rask tilbakemelding på mail når jeg har hatt spørsmål, og fått den hjelpen jeg måtte trenge :)

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Erfaringer med denne nettsiden?

Post by BlackNenne »

Leste ikke her før jeg svarte i den andre tråden, så quoter like godt mitt eget svar derfra. :P
Og legger ved en link: http://forums.rabbitrehome.org.uk/showt ... ninefeline
(Tydelig skal det være, haha... :roflmao: )
BlackNenne wrote:
Eirorinon wrote:Selv er jeg fornøyd med siden :P
Så bra. :cheerful:

Er bare så mange fler enn meg som har hatt problemer med å ikke få varer som de har betalt for, for så senere aldri fått kontakt med equine.
Så da føler jeg likevel nesten en "plikt" om å si ifra på en måte. :P

Hadde jeg ikke personlig hatt problemer med de selv, men kun lest om alle andres problemer med equine., så ville jeg likevel ikke akkurat anbefalt de videre.

Men folk får jo selv velge om de vil ta sjansen. :cheerful:

...og i mellomtiden fortsetter jeg bare å advare. :nottelling:

Post Reply