bånd
Moderator: Moderatorer
bånd
i dyrebutikken har de bånd til rotter slik at man kan ta dem med ut på en luftetur, eller la dem løpe i parken uten å være redd for at de stikker av. Hva synes rotter om å gå i bånd? jeg har aldri hørt om dette før. har noen prøvd det? det virker fint å kunne ha dem litt utendørs.
-
- River avispapir
Re: bånd
Har du en stor rotte, er det en mulighet for at det funker. Men som regel klarer rotter og komme seg ut av disse selene, og de er veldig flinke gnagere de i stykker om de først får sjansen 

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Re: bånd
Daniel tok med eldtse rotta ut en gang (før jeg møtte han) på torvet i slikt bånd.. HUn klarte å vri seg ut av dte og vips en løs rotte på torvet :nottelling:
Vi har også hatt rottene ute i hagen vår, uten bånd. Som regel midt på, der er det ganske åpent så da kommer de som regel til meg for å søke ly, liksom. Men en gag var det litt førnæreme hekken her og vips ås stakk Blue inn der og ville ikke komme utmed det første! :nottelling: Men vi fikk nå hu ut da, hun var bare nysgjerrig og utforkset veeldig
Men ja, med en stor rotte ville jeg tro det skal gå rimelig greit :cheer: Har begynt å trene mine rotter nå, og håper jeg kan lre dem innkalling så fort som mulig, tihi :nottelling:
Vi har også hatt rottene ute i hagen vår, uten bånd. Som regel midt på, der er det ganske åpent så da kommer de som regel til meg for å søke ly, liksom. Men en gag var det litt førnæreme hekken her og vips ås stakk Blue inn der og ville ikke komme utmed det første! :nottelling: Men vi fikk nå hu ut da, hun var bare nysgjerrig og utforkset veeldig

Men ja, med en stor rotte ville jeg tro det skal gå rimelig greit :cheer: Har begynt å trene mine rotter nå, og håper jeg kan lre dem innkalling så fort som mulig, tihi :nottelling:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta