Hva får dine rotter å gnage på?
Moderator: Moderatorer
Hva får dine rotter å gnage på?
Bare lurer på hva deres rotter liker best å gnage på?
Mine gnager litt på huset sitt, som er av tre. De har også en fargerik treleke, men den blir ikke brukt så mye. Jeg prøvde sånne leker av grisehud til de, men det falt ikke i smak.
Noen tips til ting å gnage på?
Mine gnager litt på huset sitt, som er av tre. De har også en fargerik treleke, men den blir ikke brukt så mye. Jeg prøvde sånne leker av grisehud til de, men det falt ikke i smak.
Noen tips til ting å gnage på?
Re: Hva får dine rotter å gnage på?
kong med godbiter inne i. Eller gnage bein av tang eller mais 

kylling bein er også nam nam
kavring og gulrot

-
- Betarotte
Bjørkegreiner, eplegreiner, treleker for kanin og hamster fra dyrebutikken, sånne vegetartyggebein for hund er KJEMPEstas (cerea chews og veggies bein fra trixie)
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
Hvor får du kjøpt de vegetar hunde benene sandratravolta kansje jeg kan gi dem til hunden min også som har nyresvikt siden de er vegetar hundeben :trist:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi
Vegetar tygg til hund. Pinnsvinet elsker de
-
- Betarotte
en del vanlige dyrebutikker har det! Ellers så er det veldig godt utvalg på ratwarehouse.com
de har til og med en egen fane der det står "dog" mener jeg

rotteslottet.blogspot.no
Jeg har prøvd kong med godbiter, den ble gnagd i stykker på null komma niks. Den er vel kanskje for myk til å slipe tenner uansett? Også er de jo relativt dyre.
Skal prøve kyllingbein og kavring, og se om jeg får tak i vegetar hundeben!
Trelekene blir bare brukt til å lage rede av her i gården :giggle:
Skal prøve kyllingbein og kavring, og se om jeg får tak i vegetar hundeben!
Trelekene blir bare brukt til å lage rede av her i gården :giggle:
Du kan få kjøpt slike store tre bein i dyre butikkene også som er til hunder, de er kjempe fine å gnage på og kan vare en liten stund om du er heldig. :cheesy:
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Kanskje dumt spørsmål, men kan de slipe tennene ned for mye?
Det skal mye til tror jeg, da må de gnage iherdig på noe veldig hardt tror jeg :bleh:
Jeg har kjøpt sånne vegitabilske "tannbørster" gnage til hund. Rottene bruker ikke lang tid på å gnage opp det. Fant en dyrebutikk som de kosta 2,- pr.stykk. Min lokale dyrebutikk tar 7,- pr.stykk Kjøpte inn ganske mange når jeg fant så billig.
Hvor ofte kan jeg gi de det?
Hvor ofte kan jeg gi de det?
Jentene :
Kalinka, Thiara og Caridina 
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:

Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey: