hjelp!kastrerte gutten min parrer seg med den ene jenta!

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Nemi

hjelp!kastrerte gutten min parrer seg med den ene jenta!

Post by Nemi »

i dag har den kastrerte gutten min parret seg mye med hun ene jenta. han blei kastrert for 15 dager siden....

er dette normalt? eller kan jeg vente barn på de nå?

vet jo at kastrerte hunder henger etter løpetid, og fint kan parre seg, men vet ikke hvordan det er med rotter?

han har forøvrig ikke vært borti de 3 andre jentene da. så vidt jeg ser ber jo jenta om det og, løper jo bort til han og stiller seg foran han.

håper på svar, for jeg får ikke sove nå! vil ikke ende opp med 4 rottekull liksom...

Morgan's
Klatrer på møblene

Post by Morgan's »

Tror ikke du trenger å beskymre deg. Min gjør det også :wink: Jeg fikk høre fra dyrlegen at jeg måtte vente i 7 dager før jeg kunne la han hilse på jentene. Stemmer det Heidi?
Hilsen!
Rose

Joakim R

Post by Joakim R »

Vi fikk beskjed av vetrinæren å vente ca 2uker,etter att stinga blei tatt, med å slippe hunnene inn til vår hanne. Var visst for å være sikker på att allt var grodd skikkelig.

Nemi

går bra

Post by Nemi »

var hos dyrlegen med en annen rotte og spurte om dette, og de sa at adferden jo er der, men at det roer seg når hormonene roer seg. og dte kan være noen dråper sæd igjen etter operasjonen, men etter en uke burde det være bra.

men to uker ETTER stingene??? når en tar stingene har dte jo grodd da... min chilli dro ut stingene sine selv etter akkurat en uke, og da hadde det grodd fint.

og nå parrer de seg ikke... men tenk deg det paradiset for Chilli... 4 jenter i brunst hver 4. dag... hehe

Morgan's
Klatrer på møblene

Post by Morgan's »

Ja, har funnet frem smilen noen ganger jeg også da jeg skikket inn i buret og såg Tommy 'in action'. Han bor sammen med 8 jenter :wink: :lol:
Hilsen!
Rose

Locked