Svensk nettbutikk?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Casanova

Svensk nettbutikk?

Post by Casanova »

Noen som har link til en svensk nettbutikk som selger utstyr til rotter og andre gnagere?

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Slettet
Last edited by § RatGirl § on 16 Nov 2005, 23:44, edited 1 time in total.

Casanova

Post by Casanova »

http://www.zoosajten.se/

De hadde billige hengekøyer og tuneller!
Skal bestille derfra:)

renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

Post by renatsko »

Korleis er det med leveringstid og frakt i frå Sverige?

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Står på siden (tror jeg), i menyen, under informasjon :wink:

renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

Post by renatsko »

Ahaa.. :wink:

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Hvorfor ikke bestille fra NTFs nettbutikk og støtte oss? Dette er tross alt NTFs forum, så jeg synes det er litt ufint å bruke det til å reklamere for konkurrerende nettbutikker... :roll:

Alle som bruker forumet skal ha lest reglene:
Det er ikke tillatt å annonsere eller reklamere på vårt forum, hverken for produkter eller tjenester. Unntatt fra reglene er kjøp, salg og omplassering av rotter, samt kjøp og salg av rotterelaterte artikler. Salg av artikler skal ikke konkurrere med NTFs nettbutikk. Alle annonser skal plasseres under forumdelen "Kjøp og salg / omplassering".
og
Brudd på reglene
NTF opererer med en tre-prikks-policy. En bruker vil bli advart maksimalt 3 ganger i løpet av en 3-måneders periode angående en eller flere av forumreglene. Hvis en fjerde advarsel trengs, vil brukeren kunne bli midlertidig utestengt fra 1-7 dager. Utestengning vil alltid bli begrunnet.
Last edited by Heidi on 16 Nov 2005, 23:43, edited 1 time in total.

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Uups :oops: Jeg greide det igjen! :x Unnskyld.

Maria
Klatrer på møblene
Posts: 527
Joined: 20 Oct 2004, 20:50
Location: Oslo

Post by Maria »

Er det ikke lov å gi hverandre tips om rotteutstyrslinker? Det gjør vi jo hele tiden, hva tror du om dette buret, hvor får jeg kjøpt vannautomatfontene etc etc, er jo mye av nytten med forumet. Eller er det bare når det gjelder produkter som det selges tilsvarende av i NTF-nettbutikken at det ikke er ok?
Maria H.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Det gjelder konkurranse med nettbutikken. NTF har ikke mange inntektskilder, men nettbutikken er en av dem, og vi er helt avhengige av at medlemmene våre støtter oss litt dersom vi skal kunne arrangere ting. Nå har jo NTFs nettbutikk et veldig lite utvalg, så derfor synes jeg ikke det er riktig å helt bannlyse tips om hvor man får kjøpt rotteutstyr heller, men prøv å tenke litt på dette med konkurranse - NTF skal jo "leve av" dere! ;)

Locked