Avis-sverte......
Moderator: Moderatorer
Avis-sverte......
Hei har noen av dere..(som har i avis papir) fått gråe rotter med sort hale?? Eller er det bare trykken i akkurat den avisen de fikk nå?? Har nesten akkurat lagt i nye avis strimler og oppdaget i går hvor gråe og sorte de var blitt.....kan ikke skkurat vake de en gan i uka heller....Og så lurer jeg på en sak til, hva slags såpe brukr dere?? Jeg har brukt mild hunde shampoo, så ut til å gå bra...men sånne type milde såper som er til oss mennesker da? Har Dr.Greve i flytende, natusan, asan....Grønnsåpe blir jo å brukt til å rense sår mm på hester o.l.... :rottehode:
-
- Stjeler søppel
Når det gjelder det du har opplevd ved bruk av avispapir i buret, kan jeg ikke hjelpe deg. Har burkt mye avispapir, men aldri opplevd noe lignende.
Natusan ville jeg ikke ha brukt. Husker ikke i farten hva det heter, men det inneholder et stoff som mange reagerer på. Min datter får kraftige utslett av det, og jeg har hørt om flere som opplever det samme.
Grønnsåpe gjør hår veldig tørt og rart.
Det finnes en del veldig veldig milde produkter i helsekostbutikker basert på naturprodukter. Det bruker jeg. Dyrt, men du trenger bare bruke en dråpe eller noe sånt.
Lykke til!
mvh Julie
Natusan ville jeg ikke ha brukt. Husker ikke i farten hva det heter, men det inneholder et stoff som mange reagerer på. Min datter får kraftige utslett av det, og jeg har hørt om flere som opplever det samme.
Grønnsåpe gjør hår veldig tørt og rart.
Det finnes en del veldig veldig milde produkter i helsekostbutikker basert på naturprodukter. Det bruker jeg. Dyrt, men du trenger bare bruke en dråpe eller noe sånt.
Lykke til!
mvh Julie
Hehe, jah, merket det ikke i begynnelsen ettersom de første rottene var mørke, mn da jeg fikk meg en hvit en til ble den også svart på kort tid.
jeg vet desverre ikke hva du skal gjøre for å unngå dette, ettersom at Jeg sluttet å bruke det.. men det er sikkert noen aviser som er bedre enn andre å bruke
Lykke til!

Lykke til!

¨*Christine*¨
-
- Stjeler søppel
Ja, det med at avisen er ny og gammel kan nok stemme, for jeg har brukt gamle...helt til nå...for da fikk de to dager gamelt VG!! Stryke tror jeg står over, da får de heller få en skikkelig gammel avis!! For de var ute, og så var det litt små mørkt der de satt...det så ut som om det var noe rundt øyet til tjukka...men så la jeg merke til at begge var blitt mørkere.....kom da til å tenke på avis-sverte!! Vil ikke ta fra de gleden om å leike i avis strimlene heller, men jeg skal se om det blir bedre ved å la avisene ligge en stund!! Da prøver jeg strykehjernet!!! haha!!