"æsj - en rotte !!" sukk ......

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

sessan
Hamstrer mat

Re: "æsj - en rotte !!" sukk ......

Post by sessan »

like ille her. de lever på nåde. :?
Hilsen Lisa og matmor.

Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig

Tonje!
River avispapir

Post by Tonje! »

Itchigo wrote:Spise rotter :P Det gjør de i India!! Bry dere ikke om det og vær stolt over kjæledyrene deres! Ta dem dem på tur i nabolaget eller på butikken så merker man at små barn ikke har noe som helst i mot rottehaler, mødrene derrimot, de sier æsj og får barna til å gå videre :( Jeg tror arrangementer som høytlesning av Svein og rotta, med rotter på fanget på fks biblioteket hadde vært en god ide for å lære folk at rotter er kjempe fine dyr! Har tenkt på om jeg kunne ha gjort det, men jeg er liksom bare 14 år så jeg hvet ikke om de ville latt meg...
Rotter på butikken? Mener du matbutikken? Rotter har da ikke noe der å gjøre, og det er da ikke lov å ta med dyr inn i matbutikker heller, i følge Mattilsynet?

Men det er koselig å ta med rottene ut ellers, det er jeg helt enig i!! :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

sessan
Hamstrer mat

Post by sessan »

hadde de med meg på senteret en gang, i dyrebutikken, da satt de gjemt inni håret mitt , hehe.

en gang hadde jeg rotter med meg inn på fergen for det var vinter og kaaaaaldt i bilen. De gjemte seg i jakkekragen og håret mitt, måtte bare passe på å gjemme halene deres , hehe, for de gled ned noen ganger
Hilsen Lisa og matmor.

Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig

Itchigo
Alfatryne

Post by Itchigo »

Tenkte liksom ikke på matbutikken, dyrebutikken og sånn. Poenget er at folk må se at rotter er kjæledyr også :rat: Lulla var også ute på fergen, en dame stirret på halen som stakk ut av hetten min, tror ikke hun helt skjønte hva det var :P
Aurora

Tonje!
River avispapir

Post by Tonje! »

Itchigo wrote:Tenkte liksom ikke på matbutikken, dyrebutikken og sånn. Poenget er at folk må se at rotter er kjæledyr også :rat: Lulla var også ute på fergen, en dame stirret på halen som stakk ut av hetten min, tror ikke hun helt skjønte hva det var :P
Ah, men da henger jeg med! :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Post Reply