slikke dilla :/

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: slikke dilla :/

Post by utmeldt »

Darwin min liker å stelle neglene mine og vaske meg fra fingertuppene helt opp til albuen, han tar seg gooood tid på å skikkeli pusse meg skinnende ren og noen ganger bruker han tenna på de små hårene jeg har på armene akkurat slik som han gjør på seg selv :cheer:
Når en rotte slikker på meg tar jeg det som at den steller meg og dermed har godtatt meg som en del av flokken , tror virkelig det er et tegn på kjærlighet og omsorg :kisses:
Har hatt rotter som vil renske tennene mine etter jeg har spis også og som har brukt å bryte seg inn i munnen min nærmest, noe jeg synes er kjempemorsomt og ganske kosli egentli , bryr meg ikke så mye om å få litt rottesikkel i munn jeg :nottelling:

Dette med saltmangel har jeg kun hørt som grunnlag for at hunder slikker hender men jeg tviler på det også.... vil tro de får i seg nok salt gjennom deres daglige kosthold, både hunder og rotter. er jo utrolig lite som skal til for å dekke dagsbehovet for salter for ei rotte ;)

tantepose
Gammelrotte

Re: slikke dilla :/

Post by tantepose »

De syns iallefall at det er en kjekk sysle. :cheesy:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Post Reply