Ser ut som en tamrotte synes jeg, alle vill rottene jeg har sett her jeg bor er brun/grå med lys mage.
Den ser ganske ung ut også synes jeg, kanskje det er noen som har hatt et kull med unger og gått lei
og så sluppet dem ut i kulda
enig, har sett en del villrotter, ingen som er så fine verken i farge eller pels
Stakkars lille nøstet, får helt vondt ved tanken på at noen kan slippe ut små bare fordi det ''ikke passe''
Mulig det bare er meg som ikke huske rå ha lest det, men vet du hvilket kjønn det er?
Har nå kommet til det pungtet hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med rotta. Er temmelig sikker på at dette er ei tamrotte i og med at hun både spiser fra mendene mine, og det går faktisk ann å la henne klatre opp på hånden min (alltid med hansker). Men når det er sagt, så tørr jeg rett og slett ikke å putte henne inni til de andre rottene, og jeg får desverre ikke lov til å ha flere bur med rotter ståendes nå. prøver nå å gi henne bort til noen som vil ta vare på henne, så om noen av dere er interesset så blir jeg veldig glad. har også sendt inn en melding til avisa og spurt litt rundt om noen vil ha henne. Jeg håper virkelig at noen vil ha henne og gi henne en ny sjangse!
ja, innlegga kom ikke opp på pcen min før jeg fikk posta:P men gud hvor glad jeg ble når jeg leste dette, ''tantepose'' du kan sende meg en mail så du får nummeret mitt, om du fortsatt vil ha henne;) he_silje@hotmail.com
uff, nå fikk jeg tatt henne ut og jeg holdt henne uten problem. jeg har aldri fått studert henne som idag, og nå så jeg at hun hade en stygg knekk på halen og at hun var blind på det ene øyet. det var noen kråker rundt henne da jeg fant henne, så de har tydligvis skadd henne. er ikke godt å vite om hun har skader andre steder innvendig også. min konklusjon er at det er best å la henne slippe. Bare så tårene triller hær nå, for jeg synes det er så trist. Lucky Lucia som jeg kalte henne(fant henne på Lucia-dagen) var ikke så lucky, men hun vil alltid være en Lucia<3:.( håper dere forstår hvorfår jeg tar denne avgjørelsen