Leste et sted, her på forumet tror jeg, at det var morsomt å gi dem en godbit inni en sånn gul plastsak man finner inni kindereggene. Vel, det varte ikke i mer enn to minutter.

Et par bilder av Mozilla:

Moderator: Moderatorer
Hm, ikke sikker på om du leste hele tråden, men ettersom jeg har hatt de ganske lenge er det ikke noe problem med frykt for mennesker.. Saken er at den ene er vekk..siv wrote:hei grattis med rottene dine, min roxy var oxo veldig skremt en stund gjemte seg så fort jeg sa hei til henne, men vær tålmodig, snakk med de med lav stemme, ikke ha for mye høye lyder rundt de osv å la de få kropps kontakt med de, roxy var oxo fra en dyre butikk å var litt stor egentlig tar litt lengere tid virker det som for de bruker lengre tid på å bli trygg på ting en de som er babyer men med tålmodighet å mye kjærlighet så går det bra, den ene jeg har har jeg hatt fra hun var baby ¨hadde han lenge alene til jeg kjøpte en venninde til henne nå for noen uker siden, lykke til vidre med de
for en søt lita jente dahun er akkurat like stor som det min sharon var da jeg kjøpte henne for noen mnd siden, nesten synd de blir litt større hihi