Jo, Jeg ville gjerne vært med på det, og hvis man begynner litt planlegging rett etter nyttår så burde man ha klart å ordne noe ferdig til våren f.eks...? Tror det kunne blitt skikkelig moro
Ikke bare syns jeg dette er viktig men like viktig er disse små møtene/festene hvor rotteeiere kommer sammen for å være sosiale Altså omgås hverandre litt mer enn bare en gang i året. Akkurat som man gjør med de "vanlige" vennene sinde. Man kunne hatt det flere steder så alle fikk anledning til å dra til et av stedene.
Dette er jeg så absolutt med på!!! Det er jo bare det at alt skjer så eviglangt unna meg da..! Men om typen min er velkommen, så kan det nok alltids ordnes Han er jo rotteinntrissert han også
Det er vel enda lenger opp i landet enn Ålesund? Nå er ikke geografi min sterke side da.. Hehehe.. Men så har jeg jo sett andre her fra Finnmark for eksempel!
Ligger ikke Bergen litt nedenfor Ålesund? Og Trondheim litt ovenfor? Vet at det tar bare en halvtimes tid med fly til Trondheim herfra, så det er vel ikke så veldig langt? Kjenner en som bor i Bergen, men har aldri møtt han.. Han pleier å være her veldig ofte, så det kan da ikke være så langt unna meg det heller?