Radney wrote:Leser første innlegget ditt i tråden der det står at du fikk din første rotte på fredag?
Er det meg du sikter til? Ja, jeg fikk min første rotte på en Fredag. Fredag den 9 Nov. 07, for å være nøyaktig. Hvis du ser på det første innlegget, så ser du at det er datert til Mandag 12 Nov.
jeg leste nok ikke hele råden da nei men gjorde det nå, har du fremdeles ikke funnet den lille rakkeren huff, stakars deg, jeg hadde ikke fått fred med meg selv før jeg hadde funnet henne eller hun hadde dukket opp selv hadde det vært meg, jeg håper for din å ikke minst rotta di sin skyld at hun dukker opp igjen hvis hun ikke har gjort det da, jeg krysser fingrer å tær for dere begge
kyrre12 wrote:Ingen vinduer eller dører har vært oppe, men toalettlokket var som sagt åpent.. Fortsatt ingen tegn til den lille...
Men kan hun bare forsvinne nedi toalettet da? Man skulle da tro at hun ikke svømte innover av egen fri vilje? Og man hadde kanskje lagt merke til en rotte i doen om man hadde vært på do? hmm.
Skulle ikke tro det, men er jaggu ikke sikker... Prøvde å stikke hånda mi så langt ned i doen jeg kom like etter hun ble borte, men der var det ingenting.. Men jeg er som sagt litt usikker på om hun bare kan ha fått god fart og svømt videre? Stakkars liten..
Har omtrent demontert hele leiligheten nå, og tror rett og slett ikke det er flere gjemmesteder igjen.
kyrre12 wrote:Skulle ikke tro det, men er jaggu ikke sikker... Prøvde å stikke hånda mi så langt ned i doen jeg kom like etter hun ble borte, men der var det ingenting.. Men jeg er som sagt litt usikker på om hun bare kan ha fått god fart og svømt videre? Stakkars liten..
Har omtrent demontert hele leiligheten nå, og tror rett og slett ikke det er flere gjemmesteder igjen.
Jeg har ikke noe tro på at hun har svømt innover i doen. Hun har nok heller funnet et flott hjemmested. Mine rotter fant plutselig et lite hull i et av kjøkkenskapene ( der slangen til oppvaskmaskinen er) som ga dem tilgang til hulrommet under kjøkkenbenkene og de nektet og komme ut derifra. De elsker seg der. Vi var nødt til å demontere deler av kjøkkenskapet for å få dem ut. Rotta de har sikkert funnet en tilsvarene flott plass. Hu kommer nok til rette i løpet av dagen
R.I.P. Bianca, Dr. Jekyll, Ms. Hyde, Honey, Luna, Gaia, MayDay og Jinx