Rotte- messer/show/samling osv.
Moderator: Moderatorer
Ja, herregud, nå er det jeg som tuller her 

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Jeg og lærerne mine på Øya VGS lekte litt med tanken om å arrangere skikkelig rottefest/utstilling på skolen! Kan kanskje eventuelt bli neste år en gang, når vi har et lokale ledig. Det hadde vært kjempegøy!! Er jo kanskje muligheter for overnatting på skolen og, om dette skjer i sommerferien. Vi får se hva tiden bringer 

Kjempegøy! Jeg har heller ikke så mange venner som liker rotter, men de fleste har fått opp øynene for dem ettersom du omtrent aldri ser meg uten en eller tre rotter på skuldra! 
Hadde vært så utrolig gøy å kunne komme på et sånt møte! Tror Amigo hadde elsket det.. Han er så glad i å utforske, og liker skikkelig godt å bli med på butikker

Hadde vært så utrolig gøy å kunne komme på et sånt møte! Tror Amigo hadde elsket det.. Han er så glad i å utforske, og liker skikkelig godt å bli med på butikker

supert. da sjekker jeg ut mulighetene her. er mulig å ta det hos meg da jeg har god plass, flere senge plasser og eget lekerom til rottene da. men kan høre hva som er av interesse. hva er fok villig til å betale da??? og er noen interessert i en liten fest på kvelden hvis vi finner en god plass til rottene??? har en del ledige bur her da
Ja, jeg er kjempe interessert!
Men ang penger er jeg ikke sikker, det kan kanskje noen andre komme med forslag om? 

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Jeg kunne også tenkt å bli med på en slik rottefest
Det som er problemet er at økonomien er ikke den beste for tida, så å reise langt som f.eks nedover til Oslo blir litt hardt
Stemmer for den på Øya Vgs jeg
Der kjenner jeg mange av lærerne også så det hadde blitt skikkelig koselig 

Stemmer for den på Øya Vgs jeg

Beate, Frøken, Fiona, Tuva, Rottella og Che 
Jente, 20 år

Jente, 20 år
Dette må jeg si meg enig i! Jeg bor et lite stykke utenfor Trondheim, så rottetreff på Øya hadde vært kuult!Beate wrote:Jeg kunne også tenkt å bli med på en slik rottefestDet som er problemet er at økonomien er ikke den beste for tida, så å reise langt som f.eks nedover til Oslo blir litt hardt
![]()
Stemmer for den på Øya Vgs jegDer kjenner jeg mange av lærerne også så det hadde blitt skikkelig koselig
Selv om det hadde bare vært vi to xD