Store rotter

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

collaitz

Post by collaitz »

Jeg har et par stykker, men jeg har ikke taget billeder så det kan ses. Jeg har tre store drenge.

Den mindste er Talos. Han vejer ca 720 gram
Image

Og han bror Malar er den mellemste med 770 gram
Image

Og bror Blackstaff er den største af de tre og har netop rundet 860 gram
Image

Derudover har jeg lige nu en baby, som giver udtryk for, at han gerne vil være enorm. Han er ikke blevet vejet i en uge, men da han var 4 uger gammel vejede han mere end de tre ovenstående i samme alder. Han er enormt stor og meget meget fast (svært at forklare) han vejede tilmed 10 gram da han blev født. Det ses ikke så tydeligt på billeder, men hans poter er større end Blackstaff's. Det bliver spændende at se, hvor stor han bliver :D Her er et billede af søde Drizzt

Image

Image

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

Så fine rotter du har! 860 gram!?! :shock: Hva får de å spise hos deg? Hihi!

Shana

Post by Shana »

De tre drenge er så brødre til hannen Annbritt snakker om.. Som i øvrigt er min :wink:

ketopas

Post by ketopas »

En fråga bara, hur lyckas du mäta kroppslängden? Mäter du längs ryggraden fast den kan vara krokig när de sitter eller sträcker de ut eller så? :)

collaitz

Post by collaitz »

Morgan's wrote:Så fine rotter du har! 860 gram!?! :shock: Hva får de å spise hos deg? Hihi!
De får skam en almindelige gnaverblanding uden piller og så supplerer jeg op med protein i form at kattetørkost. Derudover får de agurk, tomat, salat, æg, rejer..ja alt muligt lækkert. Men ikke hele tiden og ikke for meget.

collaitz

Post by collaitz »

Shana wrote:De tre drenge er så brødre til hannen Annbritt snakker om.. Som i øvrigt er min :wink:
Jaaa, mit dejlige A-kuld :D

Locked