Hei!
Jeg har hatt rotter i mange år. Neste august skal jeg reise bort et år og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre meg gullet mitt.
Ja, jeg har bare en nå. Dette er fordi at de andre er døde og jeg vil ikke skaffe meg en ny som jeg må helt sikkert selge/gi bort.
Den jeg har nå fikk jeg før jeg viste at jeg skulle dra og den er nå 8 måneder gammel. Jeg har ikke lyst til å gi den bort. Hun er en av mine beste venner!
Men er det noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre?
Har ikke lyst til at nurke mitt skal være alene!
- Alfatryne
Jeg har dessevrre ingen venner som driver med rotter. Det er en jeg vet om som hadde rotte for ett par år siden. Men tror ikke hun er interessert i å passe på Nurket et helt år.
Så da må det nesten være noen her som jeg kan låne en rotte av fram til august... Og som kanskje kan ta seg av Nurket den siste tiden. Hun er jo 18 måneder når jeg flytter og jeg vet ikke om hun lever når jeg kommer tilbake...
Æsj, trasig situasjon!

Så da må det nesten være noen her som jeg kan låne en rotte av fram til august... Og som kanskje kan ta seg av Nurket den siste tiden. Hun er jo 18 måneder når jeg flytter og jeg vet ikke om hun lever når jeg kommer tilbake...

Æsj, trasig situasjon!