Rottepass

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Rottepass

Post by lucas »

Er det noen som har mulighet til å passe rotter? Det dreier seg antagelig om 4 stk. MEN vedkommende som skal passe de kan ikke ha andre rotter eller gnagere da de er i karantene etter at de høyst sannsynlig har sendai virus. De har også en sekundær luftv. infeksjon, men håper at medisineringen er ferdig da, det er jo en og en halv uke til. Har antageligvis bare et marybur de kan være i, men de er ikke vandt til noe annet. Har ikke krav om at de skal være mye ute hver dag, men selvfølgelig litt menneskelig kontakt, at buret holdes rent, og påfyll av vann og mat. Har alt av utstyr så vedkommende trenger ingenting.

Skjønner at det ikke er mange har som kan passe, da dere har rotter, men kanskje noen kjenner noen som kan? Eller noen har som ikke har rotter for tiden?
Trenger pass fra fredag 2. /lørdag 3. til Søndag 11.

Om noen kan hjelpe så ta kontakt på mail : krrh_93@hotmail.com

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by lucas »

Er ikke noe krav at personen må være veldig rottekyndig. De kan også deles opp i grupper, kan hende det er 5 eller 6 i stedet for 4 som trenger pass, så kan deles opp i 2-3 grupper.

oliver;)
Hamstrer mat
Posts: 354
Joined: 09 Feb 2010, 10:36
Location: Moelv
Contact:

Re: Rottepass

Post by oliver;) »

skulle gjerne ha gjort det, men har to hanne i fra før, og tror ikke svigemor blir så veldig glad hvis jeg har med meg flere rotter på hytta;) Fint å ha familie som synes at det å ha rotter er helt greit, eller hva tianina? ;)
http://sites.google.com/site/ankasinetotter/

Jane, Sarah og Minny
Scott, Leon, Axeman og Vabis Pumkin, Smash <3R.I.P James<3 ,Oliver<3, Pippin<3, Lynet<3, Munti<3,Buzz <3, Nico <3

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by lucas »

Ingen her som kjenner noen som kan passe rotter? Er ikke noe problem å frakte for meg mellom Lillestrøm og Asker med tog, er også i Sandvika hver dag. Trenger ikke være i Oslo, men ikke mer enn et par timer unna med bil da :)

Rottefluffen
Hamstrer mat
Posts: 346
Joined: 07 Oct 2009, 20:17
Location: Asker
Contact:

Re: Rottepass

Post by Rottefluffen »

send en pm til timonogpumba hun vet om noen husker ikke helt nå, er i Asker ;)
Smoothie<3 Candking<3

R.I.P Kim<33

iselinfl
Omegarotte
Posts: 132
Joined: 14 Dec 2009, 20:49
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by iselinfl »

Jeg har 13 dyr i hus, så jeg kan ikke risikere at dem blir smittet, ellers kan jeg tilby i senere tid når det ikke er smittefare :)

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by lucas »

Tråden kan stenges, jeg måtte bli hjemme med rottene mens resten dro på fjellet i dag :P

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Rottepass

Post by Itchigo »

:( leit...
Aurora

tore
Sover i do
Posts: 234
Joined: 23 Jul 2005, 19:41
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by tore »

Jeg kunne også muligens takket ja hvis det ikke hadde vært for smittefaren!

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Rottepass

Post by lucas »

Hadde ikke så store forventninger til noen her inne da antageligvis alle har rotter selv. Men det går greit å være hjemme, jeg tok selv valget når jeg åpna døra for 10 rotter til ;)

Post Reply