En tung avgjørelse! =(

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Maxtine
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 28 Feb 2010, 15:37
Location: Akershus

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Maxtine »

Jeg er enig! :( Stakkars liten! Det var riktig av deg å la henne få slippe så store smerter...! Mitt svar var bare rettet mot det om hun ikke hadde hatt noe særlig smerter...noe hun hadde. :(
Hun er hvertfall på et bedre sted nå... :angel:

Jeg ønsker deg lykke til med Skorpus, og håper han lærer seg hvem som er sjef. :kisses:
Hvil i fred Halvorsen min, Remy-gutten og Ozzy-gutten min...<3

Cleo
Pinky
Posts: 15
Joined: 10 Jun 2010, 09:54

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Cleo »

Ok, sa at han hadde roet seg, men var nokk bare roen før stormen!
Jeg trodde aldrig jeg skulle bli redd et dyr, men nå er jeg det!
På søndag beit han 2 ganger så jeg blødde, i går gikk han til angrep mot ansikktet mitt, og i dag trodde jeg han skulle bite av meg fingern! Han beit så dypt at jeg kunne se beinet og jeg måtte til legen!
Nå sitter han i et eget bur, jeg tørr ikke ta han ut, han angriper allt som kommer in i burtet, så jeg får fore han med grillklype!
Uansett har ikke råd til å gjøre noe nå, dyrlegen sa at det ikke var noe feil på han, så vi får vente å se!

Maxtine
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 28 Feb 2010, 15:37
Location: Akershus

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Maxtine »

Jøss... Skulle nesten tro han hadde vondt, men hvis dyrlegen ikke fant noe så.... :| jeg ville fortsatt tatt på meg veldig tjukke hansker som de tennene ikke kan klare å trenge gjennom, hvis jeg skulle håndtert han... Veit det er utrolig vanskelig, men hvis du klarer det med hansker på - legg han på ryggen og stryk han forsiktig på magen osv. Det er egentlig et hunderhviskertips som fungerer til alle pattedyr. Har gitt utrolige resultater for oss og andre som har prøvd dette rådet...

Ellers kan det jo høres ut som om han er redd for deg...? Får han store øyne når du er i nærheten av buret hans? :?
Jeg ville virkelig vurdert kastrering hvis rottene våres hadde vært så ille...

Håper noen av disse rådene hjelper.. :sad:
Hvil i fred Halvorsen min, Remy-gutten og Ozzy-gutten min...<3

Cleo
Pinky
Posts: 15
Joined: 10 Jun 2010, 09:54

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Cleo »

Han er ikke redd meg, han har helt til for en månte siden dilltet etter meg som en valp!
Og ta på han kommer jeg ikke til å gjøre på nytt! Da han beit meg sist slapp han ikke taket. prøvde å riste han av, men til ingen nytte! Blodet sprutet på vegger, gulv og sengen! tilsist fikk jeg han til å slippe, da pilte han ned under sengen og ble der! Tokk meg to timer før jeg fikk stoppet blødningen!

Linda:)
Pinky
Posts: 15
Joined: 30 Jun 2010, 18:43
Location: Gjøvik

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Linda:) »

Oi, dette høres ut som det samme problemet jeg har med Krølle :trist: Hvordan gikk det med Skorpus? Har han blitt noe bedre? :cheerful:

Cleo
Pinky
Posts: 15
Joined: 10 Jun 2010, 09:54

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Cleo »

Han hadde hjerneblødning og måtte dessverre avlives!
:trist:

Radney
Betarotte
Posts: 624
Joined: 24 Jan 2007, 00:48
Location: Løvstakksiden
Contact:

Re: En tung avgjørelse! =(

Post by Radney »

:sad:
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3

R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3

http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)

Post Reply