Denne er litt rar.

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol

Denne er litt rar.

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg har faktis sittet en stund og forundret meg over mine jenter.
Jeg har jo sett masse bilder her på forumet over hvor flinke andres rotter er til og bygge reder og greier.
Her i huset er det ikke slik. Min jenter gidder ikke bygge redde de tar med seg alt av avipapir det får tramper det faltt i bunnen på huset og syns hvist det er veldig greit.
Men hannen min er utrolig flink til og bygge seg rede han styrer og ordner og lager seg nærmst huler med avispapir og når jenten sitter og ser på han så er han ekstra iverig etter og gjøre det perfet.
Jeg har jo lurt på om mine rotter bare er litt late eller hva det kan være da. sånn nå har jeg luftet denne tanken så nå er det lov og le av jenten mine.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Itchigo
Alfatryne

Re: Denne er litt rar.

Post by Itchigo »

:rofl: Rotter har forskjellig personlighet akkurat som oss. Noen er ryddige, andre er skikkelige griser! Har hatt begge typer selv, og må si at de ryddige er greiere å vaske opp etter.
Aurora

Søstrene Halvorsen
Bygger bol

Sant det Itago, jeg har jo tre personligheter her så og ja det er letter å rydde etter jente en etter herren her i huset.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Ja det er stor forskjell,noen drasser og drar,dytter og puffer.Mens andre kunne ikke bry seg mindre.Det er bl.a. dette som gjør rottene så fasinerende for meg,de er alle forskjellige - som oss. :cheeeers:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Søstrene Halvorsen
Bygger bol

Samme her, Jeg skal si at dem er jo så søte med sine personligheter og det er det jeg syns er så fint med dem at ingen rotter er like. til og med gubben som ikke vile ha rotter kan si at han er omvent nå etter at han har fått disse tre i hus.
Er barna med pels dette her sier han og smiler pent.

wolfgirl
Pinky

Post by wolfgirl »

ja det kan jeg god se med persnnligheter hihi har masse bilder av de nusleige jente mine :) har masse korslie og rett og slett laterlige historer xD http://little-angel-yeah.piczo.com/?cr=3 stikk inn om og se da vel :cheer:
Cleo Og Dina :angel:

Søstrene Halvorsen
Bygger bol

Skal ta meg en titt i morgen jeg.

Post Reply