til skrekk og advarsel (sterk historie)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by tantepose »

Nå kan du falle til ro Wolf,du har hjulpet ham så godt du kunne. :kiss: Sov godt lille Krokanmannen. :cry2:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by Tonje Lenore »

Uff!
Det er ikke noe gøy å avlive noen man er glad i, og jeg skjønner deg veldig godt!
Bare at rotta mi fikk svulst som hadde spredd seg og hun var såpass gammel at det den eneste utveien
var å avlive henne siden dyrlegen trodde ikke hun ville overleve operasjonen!
Hun var tre og et halv år!

Ta vare på de gode minnene du hadde med Krokan, han har det mye bedre nå :)
Syns du har vært flink og sett ann situasjonen og gjort så godt du kunne! :cheer:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by Itchigo »

:grine: Uff, det var virkelig trist at det skulle ende slik... Kondolerer så mye!
Aurora

nessa
Pinky
Posts: 28
Joined: 10 Dec 2010, 22:44
Location: Feiring

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by nessa »

Han var jammen heldig som hadde deg til å ta så godt vare på ham, Wollf. Du gjorde alt du kunne og enda mer! Han levde et langt og fint liv sammen med matmoren sin som elsket ham så høyt :kiss:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by torasrotter »

Marlen dette var bare helt forferdelig å lese!! Stakkars deg det kan ikke ha vært mye lett.. Uansett hva noen sier så er det din rotte og det er opp til deg hva du velger å gjøre med den etter en slik ulykke.. Alle har ulike begrensninger og vi kan ikke forvente det samme av andre som vi kan av oss selv.. Kanskje andre ville avlivet rotta med en gang, men det er egentlig uvesentlig i forhold til din avgjørelse, fordi det var din avgjørelse og ikke dems :trist: :kiss: :kiss:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by Titovn »

Uff, så utrolig trist å lese! men ikek klam deg selv, dette kan skje alle, ulykker er ulykker! Og som du sa, gamle vaner er lette å glemme slikt da..

Har jo selv to hunder, den ene gjeter dem for det meste og da trekekr sge litt unna, mens hu andre hu vil leke (men skjønen rikke at hune r for stor!) men jeg stoler aldri 100% på de! Så vi er ekstremt forsiktige! Skal huske på denne! Tkk for at du delte den! :)
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by Siv M »

:shocked

monlan
Hamstrer mat
Posts: 385
Joined: 24 Jan 2013, 19:50

Re: til skrekk og advarsel (sterk historie)

Post by monlan »

Jeg er ny på forumet og har nettopp lest denne tråden.
Sitter med klump i halsen og snufser og ser for meg alt som skjedde, (for 1,5 år siden).

Når det gjelder diskusjoner så handler det alltid om respekt for den andre. Men om noen først opptrer krast, kaldt og respektløst så fortjener en ikke en saklig debatt etterpå. Da handler resten av tråden om å forsvare sine knuste hjerter og følelse av å bli tråkka på, begge veger. Så veldig bra at de som driver forumet setter foten ned og leder tråden inn på riktig veg.

Men jeg føler så sterkt med Wolf. Ikke så mange årene siden min Kjære Jerry døde i armene mine og bare noen uker siden jeg måtte til veterinær og avlive Findus. Findus var syk så han var jeg forberedt på, men Jerry var mye verre. han ble kvalt, tror jeg. Satt å spiste og stoppet plutselig opp og heiv etter pusten et par ganger, hikka litt, så var han død. Jeg ble helt hysterisk. Prøvde å få ut det som satt fast. Men nei. Jeg satt med han til han var kald og stiv. Buhuu, snufs.

Så nå sitter jeg her på jobb med tårene i øynene og får ingen ting gjort. Skal ikke gå inn på forumet i lunchen i morgen!!! posting.php?mode=reply&f=3&t=12206#
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Post Reply