Litt hjelp??

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Litt hjelp??

Post by Titovn »

Heisann! :)

Er ny her, vil først beklage hvis denne havner litt feil??
Uansett, siden jeg er ny her, prøøveer jeg å forstå forumet (ikke at det er så vanskelig da!) men på enkelte tråder kan jeg ikke finne den knappen "nytt emne" og/eller "nytt svar" eller hva det heter.. :p

Litt hjelp på hvorfor? Kan det være at jeg må aktivere brukeren min eller noe?? xD Eller, hva er det??

Litt kjipt, for ville poste i bildegallerie og presentere rottene våres, men fant da ikke den knappen :S

Takk for evt. hjelp! :)
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Litt hjelp??

Post by Niana »

Hei og velkommen :)
Jeg har også det problemet, og det tror jeg kommer av at vi ikke er medlemmer av NTF, ikke har betalt sånn årsavgift eller hva jeg skal kalle det. For de emnene ligger under medlemsdelen av forumet, så de som betaler for litt ekstra iforhold til oss som bare er på forumet. :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Litt hjelp??

Post by Skaubytroll »

helt riktig, de delene av forumet er det kun medlemmer som kan poste innlegg :)
Medlemmer får også medlemsblad 3-4ganger i året.

Les mer om medlemskap her:
http://www.tamrotter.com/omntf/ntf_medlemsfordeler.php
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

Ah, litt kjipt da (men jeg skjønner det)! :sarcastic:

Har planer om å melde meg inn, men så er jo det at jeg ikke er 18 enda, og mamma er bare drit sær og hele pakka.. Komplisert.. Håper jeg kan få overtalt hu :suspicious:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Litt hjelp??

Post by Niana »

Jeg skal i hvert fall melde meg inn :cheerful: Men jeg tenker jeg venter til etter jeg har vært på Gran Canaria, hehe. Sparer penger til det :) Som forsåvidt er imorgen. Gleder meg utrolig mye! Har aldri vært der :cheesy:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Litt hjelp??

Post by Niana »

Titovn wrote:Ah, litt kjipt da (men jeg skjønner det)! :sarcastic:

Har planer om å melde meg inn, men så er jo det at jeg ikke er 18 enda, og mamma er bare drit sær og hele pakka.. Komplisert.. Håper jeg kan få overtalt hu :suspicious:
100kr burde du kunne få overtalt henne til, kan love å ta klesvaska i en uke eller noe ;)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

Uceninde wrote:
Titovn wrote:Ah, litt kjipt da (men jeg skjønner det)! :sarcastic:

Har planer om å melde meg inn, men så er jo det at jeg ikke er 18 enda, og mamma er bare drit sær og hele pakka.. Komplisert.. Håper jeg kan få overtalt hu :suspicious:
100kr burde du kunne få overtalt henne til, kan love å ta klesvaska i en uke eller noe ;)
Jaa, er vel ikke det dte ligger, penger har jeg selv :) Men det faktum han hun ikke skjønner hvorfo rjeg skal melde meg inn der! Hu ser det slik at rottene, de er ikke mine, men min samboer sin! Litt komplisert også er hun sær.. Men jeg skal få meldt meg inn, det skal jeg så absolutt! :D
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Litt hjelp??

Post by Niana »

Titovn wrote: Jaa, er vel ikke det dte ligger, penger har jeg selv :) Men det faktum han hun ikke skjønner hvorfo rjeg skal melde meg inn der! Hu ser det slik at rottene, de er ikke mine, men min samboer sin! Litt komplisert også er hun sær.. Men jeg skal få meldt meg inn, det skal jeg så absolutt! :D
Aha, jeg skjønner :) Vel, hun har jo egentlig ikke noe med hva du melder deg inn i eller ikke? ^^ hehe
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

Uceninde wrote:
Titovn wrote: Jaa, er vel ikke det dte ligger, penger har jeg selv :) Men det faktum han hun ikke skjønner hvorfo rjeg skal melde meg inn der! Hu ser det slik at rottene, de er ikke mine, men min samboer sin! Litt komplisert også er hun sær.. Men jeg skal få meldt meg inn, det skal jeg så absolutt! :D
Aha, jeg skjønner :) Vel, hun har jo egentlig ikke noe med hva du melder deg inn i eller ikke? ^^ hehe
Nei, sånn egentlgi ikke, men siden hu ha kontroll ove kontoen min, får ikke jeg overført penger selv! Hvis jeg kune det, hadde jeg jo bare driti i hva hu sa sånn sett :lol:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Litt hjelp??

Post by Niana »

Titovn wrote: Nei, sånn egentlgi ikke, men siden hu ha kontroll ove kontoen min, får ikke jeg overført penger selv! Hvis jeg kune det, hadde jeg jo bare driti i hva hu sa sånn sett :lol:
Hørtes litt pussig ut synes jeg :P Hvor gammel er du, om jeg kan spørre? Siden du har samboer og bor med henne, men ikke er 18 og moren din styrer pengebruken din. Prøver ikke å gjøre narr eller noe altså, jeg bare lurer :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

Uceninde wrote:
Titovn wrote: Nei, sånn egentlgi ikke, men siden hu ha kontroll ove kontoen min, får ikke jeg overført penger selv! Hvis jeg kune det, hadde jeg jo bare driti i hva hu sa sånn sett :lol:
Hørtes litt pussig ut synes jeg :P Hvor gammel er du, om jeg kan spørre? Siden du har samboer og bor med henne, men ikke er 18 og moren din styrer pengebruken din. Prøver ikke å gjøre narr eller noe altså, jeg bare lurer :)
Høhø, vet det høres merkelig ut :lol: Jeg er 16 år, født i 94, alstå jeg bli jo 17 år da :lol:
Jeg og Daniel, som samboer heter har vært i 1 år og 3 mnd :) JEg styrer jo pengebruken min selv, men siden jeg ikke er 18 og mamma er osm sagt sær, så er det liskom litt komplikasjoner med ting som dette :lol: Er jo også medlem i NKK :p

Jah, lever et litt merkelig liv for tiden xD Men så er jeg ikke noe "vanlig" ungdom som fester hver fest helelr da ;) Satser på hund jeg, driver aktiv og seriøst, går i tilleg skole om hund :lol: Og siden skolen er et stykek unna hvor jeg bor fra før, måtte vi flytte, og side n da begge skulle begynne på samme skole, samme linje (han droppa ut et år og gikk et unøvendig år) så flyte jo vi sammen x)

Har ganske frie tøyler fra mamma sånn sett, jeg verken røyker eller drikke (hvis ikek Red Bull kan gå under der da, haha) og setter hund (dyr generelt) fremfor alt! Alikvell så er mamma sær, men det forstår jeg også da forsovet.. Er jo bare 16, men følemeg veldig voksen sånn i forhodl til andre på alderen min :p

Haha, uff, det ble litt mye, har tedens å skravle når jeg først er i gang :lol:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Litt hjelp??

Post by tantepose »

Koselig å høre om deg! :cheer: Det er veldig viktig å ha et godt forhold til mamma'n sin,før du får sukk for deg er du stor og kan bestemme alt selv. :wink: Men du og mamma skal ha et nært,godt,verdifullt forhold hele livet. :kiss:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

tantepose wrote:Koselig å høre om deg! :cheer: Det er veldig viktig å ha et godt forhold til mamma'n sin,før du får sukk for deg er du stor og kan bestemme alt selv. :wink: Men du og mamma skal ha et nært,godt,verdifullt forhold hele livet. :kiss:
Hehe, tenkte å presentere meg selv i en tråd også :cheer:

Ja, vi har et bra forhold :) Men så er jo det alltid mammaen min da, så hun vil nok henge over meg til den dagen hun forsvinner :lol: Men det er heller ikke lett å være den eneste i familien som er totalt dyrefrelst heller, de har litt vanske for å skjønne at jeg virkelig vil og kan, selv om jeg er ung ;)
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Litt hjelp??

Post by tantepose »

Mestring er den beste overbevisning. :wink:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Litt hjelp??

Post by Titovn »

tantepose wrote:Mestring er den beste overbevisning. :wink:
Jeg vet :) Var også bare det å få muligheten til å bevise mestringen :nottelling:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Post Reply