Jeg er bløtthjerta.

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Jeg er bløtthjerta.

Post by Søstrene Halvorsen »

Joda jeg må innrømme jeg er bløthjertet når det kommer til disse rotten.
Jeg var en tur i Sandvika i dag med unger og alt skulle bare titte litt og ente opp i dyrebutikken av alle ting fast bestemt på og ikke kjøpe noe bare se. I et bur lå det to søte rotter. etter og ha pratet med han som låste oss inn der dem var fikk jeg vite at dem var blitt 6 mnd og var dersprat på jakt etter nytt hjem og vile jeg ha dem kunne jeg få dem. hvem kan vel si nei. Så enden på det hele ble jo at jeg tok med meg begge gutten hjem så nå er dem kommet hjem og funnet seg godt til rette alt. Navnen ble bestemt i butikken så nå heter de Jems bond og ratatui. Gleder meg til og bli kjent med disse helige rotten som er super snillen og kosete som få.
Så jeg må vel si Tusen takk til Lukas som ordnet det meste for oss i butikken på rekord tid. gutta ligger nå og sover godt i nytt bur i nytt hjem.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by Skaubytroll »

Det er farlig å gå inn i dyrebutikker :crazy:

Gratulerer med to nye :roflmao:
Regner med det var like stas for barna, som det var for mor ;)
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by Søstrene Halvorsen »

Ja det er det. skal alldrig mer gjøre det. nei nå juger jeg også.

å ja det var stas for alle her. til og med gubben ( jeg trodde jeg skulle få litt sure miner) smeltet ved syne av dem.
så nå er vi alle lykkelige.
Må si jeg er litt spent på og latt gutta møtes, men det skla prøves med tid og stunder, men først skal de nye få komme seg ordtlig til rett og få føle seg virkelig hjemme før det skjer på nøytral grun.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Katrin
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 02 May 2010, 23:44

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by Katrin »

For en solskinnshistorie! Så heldige disse rottene var som fikk komme til er trygt og godt hjem og slippe dyrebutikktilværelse i trange bur og lite kontakt med mennesker. Dette varmet å lese! :happy: Kos dere masse!

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by tantepose »

Rotter fortjener gode hjem! :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by lucas »

Kjempe fint at du tok de :D Håper alt går bra med introduksjoner og sånn da :rat:

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Jeg er bløtthjerta.

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg håper det selv. Lot dem lukte litt i går på hverandre gjennom sprinklen på passe av stand og alle gutta var veldig intrisert i verander uten tegn til agresjon. halvorsen så nesten litt skuffa ut når de ikke kom inn til han.
Så jeg tror dette går bra jeg.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply