Hvor trivest de best ??

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
maggy
Pinglerotte

Hvor trivest de best ??

Post by maggy »

Hvor liker/trives dine rotter seg best ?? eg har buret i stua,slik at når eg åpne bure så kan de klatre rett på sofaen :) den elste (Bumo jente ) på 1,5år har våget seg litt utpå sofaen, buret står åpent store deler av kvelden og.de går bare på fofaen og bordet,de er ikje vante med å gå på golv å det er ganske så greit syns eg :) ser de ennå er skptiske til meg men setter m eg i sofaen attemed buret så blir me nok kjent etterhvert :)

Vitania
Klatrer på møblene

Re: Hvor trivest de best ??

Post by Vitania »

Wookie liker seg best på soverommet mitt. Imellom to hyller oppi en tom sminkepung.
Belèg og Aran liker seg best i armkroken min. Thingol og Ormenel kravler alltid rundt over alt, alltid forskjellige plasser de legger seg til ro.
Fern liker seg i vinduskarmen, det gjør vel Champis også. Mens Pestus liker seg allerbest inni buret, til nøds inni et teppe rett ved siden av buret. :cheer: Men egentlig liker både Champis og Fern også seg best i buret. Helst i et nettinghus fra ikea. :crazy:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

maggy
Pinglerotte

Post by maggy »

Sånn netting ting,har de små sånner på ikea? eg har en stor,men den blir for stor til buret syns eg.

Vitania
Klatrer på møblene

Post by Vitania »

Jeg har en liten en, men den kjøpte jeg i 2004 så. :p De er visst ute av produksjon. Men jeg har delt mine opp så jeg har tre hus istedenfor et med tre etasjer. Klippet heelt oppi kanten på den over. Så tok jeg en litt stor strips og flettet den inn øvers og snurpet sammen.
Funker kjempe bra! Og da får jo man mye mer ut av den. :cheesy:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Post Reply