Unnskyld.

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Unnskyld.

Post by Matmor »

Sinne er midlertidig galskap.
Det er sant. Når man er sint ser man et forvrengt bilde av verden. Jeg har brukt forumet her til å prakke mitt sinne-forvrengte syn på andre. Og jeg har brukt tastaturet til å såre uskyldige styremedlemmer, som aldri har hatt de motivene jeg tilla dem. Jeg, som alltid har prekt for andre at ting ikke må tas i verste mening, og mange, mange ganger har manet andre til ro. Mer enn noen annen burde jeg vite å temme tastene. Jeg vemmes ved det jeg har gjort :sick: :cry2:

Overfor styremedlemmene, som ble rammet av raseriet og beskyldningene mine, har jeg skrevet og forklart bakgrunnen for reaksjonen min. En fin hvase av gamle greier fra NTF og andre sammenhenger, pluss noen tilfeldige hendelser som fikk meg til å se sammenhenger som ikke var. Og jeg har bedt om unnskyldning, ikke bare for hva jeg har skrevet, men for hva jeg har tenkt om styremedlemmene. Jeg har bedt dem ta kontakt, hvis de orker, så vi kan snakke ut, for en kollektiv unnskyldning dekker ikke halvparten av det som burde sies. Jeg vet ikke hvordan jeg har såret hver enkelt mest, og hvordan jeg kan begynne å bøte på det.

Men alle dere som leste tråden trenger en unnskyldning. Unnskyld for at jeg var med å gjøre forumet til et utrivelig sted med det jeg skrev. Unnskyld for at jeg har brukt forumet til å beskylde bra folk for noe de ikke har gjort. Det hjelper ikke at motivene mine var de beste: jeg trodde jeg beskyttet andre. Jeg tok helt feil, og det ble bare feil og fælt. Unnskyld. :trist2:

Post Reply